Gå til innhold
Arkivverket

[#31344] Ole Christensen f 1847, Aure, og Lorense Andreasdatter ca f 1850, Vevelstad


Gjest Hanne Line Osberg Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Disse ble gift på Vevelstad i 1879. I 1885 dør Lorense. Hadde de noen barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I FS/IGI som alltid bør sjekkes, står Ole og Lorense registrert med to barn, men disse er bare innført med farsnavn/etternavn Kristensen [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=100240427183&lds=1&region=12&regionfriendly=&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke og LenkeBarna skal være født og døde i hhv 1884 og 1887, men hvis du ser på årstallene på kirkeboka som det henvises til, går den bare fram til 1875. Dessuten skal jo Lorense være død i 1885, så her er det vel noe som ikke stemmer i FS…Ekteskapet ble iflg. FS/IGI inngått 26.10.1879 – stemmer det?Er dette Lorense i 1875? Lenke. Og dette er kanskje Lorense i 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Familien Ole Eide (= Ole Christensen) og Kristine er mine oldeforeldre, og denne familien har jeg oversikt over.Det er det første ekteskapet med Lorense jeg ønsker opplysninger om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.