Gå til innhold
Arkivverket

[#31348] Mikrofilm kirkebok for Sandsvær, Buskerud (Riksarkivet)


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Jeg prøvde å lage link med henvisning til siden med mikrofilm.Men prøver å forklare/stille spørsmålet på en grei måte.Årsaken til spørsmålet lyder slik: '5 1840-1856 13 Pg. 1: forklaring' (under Buskerud-Sandsvær på mikrofilmregistre)Jeg har prøvd å finne forklaringen. Kan man hjelpe meg med å finne forklaringen og si hvor man finner den?På forhånd takk!Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

hem Kristin, Sandsvær prgj: 1840 - 1856, er det denne 'boka' - Sandsvær prgj: 1840 - 1856, Ministerialbok (prestens) (0 bilder) - , du tenker på, fra denne siden: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_fylke=6&idx_kommune=Alle&idx_startaar=Alle&idx_sluttaar=Alle&idx_kilde=Alle&idx_listetype=Alle&idx_kjonn=b&idx_funksjon=Oppdater>Lenke ..Eller denne '5 1840-1856 13 Pg. 1: forklaring.' på denne siden =

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.