Gå til innhold
Arkivverket

[#31355] Søker slekter i Drammen, Lauritz Evensen(1847) og Johanne TorineJohannessen(1821


Gjest Erik Floer Sandnes jr.
 Del

Recommended Posts

Gjest Erik Floer Sandnes jr.

Lauritz Emil Evensen f.1847, er sønn av Even Eliassen f. 1811, jeg søker etter Elias sine foreldre og hvor de kom fre, Elias var gift med Lise Maria Larsdtr.Lauritz hadde en bror som het Carl Evensen, han dro vistnok til Frankrike, kjenner noen til ham?Så er det Johanne Torine Danielsdatter Johannesen f. 1821, opprinnelig fra Konnrud i Drammen, hun er datter av Daniel, det er alt jeg vet, hadde hun søsken? Hva het foreldrene?Håper noen kjenner igjen noen av navnene, MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg fant Johannes dåp i FS:JOHANNE THORINE DANIELSENBirth: 13 DEC 1821Christening: 26 DEC 1821 Skoger, Vestfold,Father: DANIEL JOHANNESSEN Mother: MAREN TOLLEVSDROg jeg forstår ikke helt hva du søker etter først. Er det foreldrene til Even Eliassen du er ute etter, så er de kanskje her:EVEN ELIASENBirth: 14 JUL 1811Christening: 17 AUG 1811 Bragernes Drammen, Buskerud,Father: ELIAS PEERSEN Mother: GAERTRUD POULSDRMen dette må dobbeltsjekkes mot kirkeboken.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg fant ingen søsken til Johanne på FS, men jeg fant en som KANSKJE kan være bror til Elias:PEDER ELIASENChristening: 13 NOV 1803 Bragernes Drammen, Buskerud,Father: ELIAS PERSEN Mother: GIERTRUD MATHIA POVELSDRMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Riise

Erik Floer Sandnes jr.: vi får feilmelding på e-postadressa di. Vennligst send en e-post til digitalarkivet@riksarkivaren.dep.no sånn at vi kan få stadfestet adressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.