Gå til innhold
Arkivverket

[#31424] Anders Nitter Ingebrigtson Sviggum (1888-1919) utvandra 1910 på S/S Baltic??


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anders Nitter Ingebrigtson Sviggum, fødd i Hafslo i Sogn 16.12.1888, utvandra til Amerika med S/S Baltic og kom fram til Amerika (Ellis Island?) 28.12.1910. Opplysningane kjem frå einaste dotteri hans, som no er 89 år og bur i Port Angeles, WA.Men eg kan ikkje sjå at Anders er registrert som emigrant. Han finst i alle fall ikkje i Bergenslistene. Han hadde rett nok skyldfolk både i Christiania og på Sørlandet, so kanskje var det derifrå S/S Baltic drog over havet?Eg vonar at einkvan kan hjelpa meg stadfesta denne utvandringi til Anders Sviggum og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for overraskande og gode innlegg! Men no vart eg skikkeleg forundra: Kan Anders ha vore over ''dammen'' to gonger? Han reiste jo tydeleg i 1906, men er ogso anført i 1910? Eg finn han ikkje på Ellis Island...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

En ting er jo om opplysningene fra datteren er korrekte, en annen sak at han selvsagt kan ha dradd to ganger.Men nå var han jo skoleelev i 1906, og da er det vel kanskje ikke trolig at han drev å reiste frem og tilbake.Jeg ser jo ellers at båten tydeligvis anløp ulike havner i Amerika , bl.a. Montreal.Det kan jo tenkes at han har gått i land et annet sted enn Ellis Island. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Det reiser en Anders Nitter Ugulen i 1906 det kan vel være ham ? Han er da 18 år Reg med Ugulen på Ellis IslandMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune og Solveig for nye innlegg!No er eg overtydd! Ingen tvil om at utvandringi skjedde i 1906, so kvar dotteri har desember 1910 ifrå, er uvisst. Kanskje er det frå naturaliseringi i 1913?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.