Gå til innhold
Arkivverket

[#31426] Ingeborg Rasmusdatter,bosatt Bergsdalen på Bergsøya,Herøy


Gjest Roar Paulsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Paulsen

Hennes dødsår har jeg til 1808.Hun var gift med Kristoffer Olson,født 1757,død 1825.Jeg har spurt om Kristoffer før i dette forum,men nå gjelder det Ingeborg.Når ble hun født og hvor kom hun fra.Jeg er meget innteressert i all opplysning om henne og hennes forfedre.MVH Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Paulsen

Takk for svaret Harald Jarl.Som du nevner så ga jo dette skiftet ikke noe mere svar om hennes opprinnelse og forfedre,men jeg er takknemlig for alle opplysningene som du kan komme med,også om Kristoffer.MVH Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Eg veit ikje meir om Kristoffer Olson og faren Ole Olson enn det som kjem fram av debatt 78773 og eg trur at ein må søkje i arkiva til Overbergamtet for å kome vidare kring jernverka på Berge i Herøy og Saurdalen i noverande Fjaler kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Kristoffer må vere fødd i Herøy (1757), sidan faren var brukar på Berge frå 1756 eller før. Dette kan du sjekke ved å sjå etter i kyrkjeboka for Herøy. Kristoffer var brukar på Leine frå 1782, og eldste son Kristoffer er f. 1781. Det vil seie at han sannsynlegvis er gift 1779-81. Når årstalet manglar i Herøyboka, tyder det vanlegvis (men ikkje alltid) at dei ikkje er gifte i Herøy. Eg ville først sett etter i kyrkjeboka for Herøy (inkl. Sande og Rovde sokn); deretter ville eg ha sett etter i Volda (m. Ørsta) og så i Vanylven (m. Syvde). Namn og farsnamn (Ingeborg og Rasmus) er for vanlege til å vere til noko hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.