Gå til innhold
Arkivverket

[#31429] Gården Schjei i Stod 1865


Gjest Eldbjørg Lyngstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Jeg finner ei Ingeborg Anna Olsdtr. 45 år, født i Beitstad: LenkeJeg er på leiting etter ei med samme navn, datter til Ole Jensen Hanemo og Anne Taraldsdtr., født 22. des. 1820, og døpt i Elden kirke (Namdalseid) 28. jan. 1821.Er det noen som vet noe om henne? (Jeg har ikke lett etter henne under viede i Beitstad eller Stod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissil Bruun Sørensen

Jeg finner henne ikke blant viede i Stod, så sannsynligvis har de giftet seg i Beitstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Takk. Da skal jeg se etter når jeg kommer på biblioteket seinere i sommer. Håper ikke det er for vanskelig å lese - det er noen år rundt 1840-50 for Beitstaden som er ganske tunge å komme gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Roger Lyngstad

Disse folkene i på Skei i Følling sogn var ungkar Petter Andreas Olsen Skei f. 1822, som i 1848 ble g.m. Ingebor Anna Olsdtr f. 1821 på Nortug i Beitstad. Hun døde i 1882, og Petter Andreas ble i 1894 g.m. enke Ingeborg Anna Henriksdtr, også fra Beitstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.