Gå til innhold
Arkivverket

[#31445] Mulig feil i Fjell døde 1836-1969


Gjest John Strøm
 Del

Recommended Posts

Gjest John Strøm

Kan det være en feil i overnevnte database?Jeg finner i linje 2834 og 2835 samme person med 2 forskjellige dødsdatoer.Den siste har samme dødsdato som neste døde 2836. Muligens har personalia blitt kopiert inn feil?Mvh John Strømbilete0364.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Her kan det ha skjedd en registreringsfeil ja. Det er godt du oppdaget den.Vi har likevel ikke anledning til å foreta endringer i databasene uten å kontrollere originalen. Vi vil derfor sette stor pris på om du la inn feilmeldingen i Korrektur-skjemaet vårt som du finner lenke til i knapperekken over dataene. På den måten får vi samlet korrekturmeldingene for den databasen og kan kontrollere alle sammen samlet.På forhånd tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Dette er neppe einaste feilen, men MF Fjell KLOK A4 bekrefter oppføringa som står i linje 2834. Anette, du skal få denne referansen: MF Fjell KLOK A4, fol 392, linje 4 på kvinnesida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

Jeg har nå lagt inn korrektur.Fikk ingen respons på innlagt korrektur i form av bekreftelse. Skal det være slik?Vil tro at dette kan føre til at samme korrektur blir ført flere ganger?Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Til John Strøm,Kjempeflott at korrekturmeldingen er lagt inn. Jeg kan se at den er på plass: LenkeKorrekturmeldingene er ikke synlig før en klikker seg inn på Korrektur på den personen. Så her vil enhver som ønsker å legge inn likelydende melding se at det allerede er gjort.Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.