Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bent Nilsen

[#31471] Kirkebøker Fet sogn

Recommended Posts

Gjest Bent Nilsen

Hei. Jeg ser av Genealogiske Ressurser at en del kirkebøker for Fet sogn i Akershus er Dataregistrert av Lokalhistorisk Ressurssenter Fet. Hvor fins disse bøkene tilgjengelige,er de eventuelt til salgs? Jeg ser at enkelte bøker er der personer som kan slå opp i kildene for deg.Men i de bøkene som jeg var intresert i er der ingen. Jeg tenker da på Kirkebok vielse 1716 - 1900 og Flyttelister Fet sogn 1847 - 1877. ER der muligheter for utlån gjennom bibliotek,eller er de for salg. Mvh Bent Nilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lillian Kristiansen

Hei Bent. Kan ikke i farten svare deg på første del av spørsmålet, men ang.lån av kirkebøker. Undersøk med ditt lokale bibliotek om de har microfilmfremviser eller fichleser for kort. Du kan bestille kirkebøker på fjernlån igjennom ditt bibliotek. Jeg har en del kirkebøker for Fet Akershus, men de går fra 1815 - 1904. Kan gjerne gjøre oppslag for deg, men da må du fortelle hva du leter etter! mvh.Lillian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Skråmm

Dataene skal være sendt til Digitalarkivet for mange år siden. Jeg har alla dataene her lokalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Kirkebøker for Fet i Akershus er skannet, og finnes her på Digitalarkivet.Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.