Gå til innhold
Arkivverket

[#31476] Johanna M. P. K. Haugen, fødd 1845, utv. 1882 til Albert Lea, MN - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johanna M. P. K. Haugen gifte seg i Albert Lea, MN 29.4.1885 med enkjemannen Mikkel Nilsson ''Michael Nelson'', fødd i Finnås 9.8.1838. Dei budde i Albert Lea, MN, men flytte kring 1893 til Lake Mills, IA.I 1900 er Johanna Nelson attende i Albert Lea, MN som enkje, og då vert ho oppgjevi fødd i Noreg i oktober 1845 og utvandra til Amerika i 1882. Ho er framleis i Albert Lea, MN både i 1910 og i 1920, men er sporlaust borte i 1930.Ho må ha hatt eitt barn før ho gifte seg med Mikkel i 1885 (for ho hadde i 1900 fått fem born som alle levde, men berre fire av dei var frå ekteskapet med Mikkel Nilsson), men om ho var enkje eller ugift mor, veit me ikkje.Eg vonar at einkvan kanskje kan hjelpa meg identifisera denne Johanna og det norske opphavet hennar og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg gaar ut i fra at det ikke hjelper mye om du vet noe mer om hennes ektemann?Men han kom uten tvil fra Spissöy. Faren var Nils Mikkelson fra Li i Sveio (f. ca 1800, d. 1870)Mora var Brita Nilsdtr Spissöy (1812-1862)(fra B IV, s. 541)Ellers saa fant jeg denne Johanne som passer med alder: Lenkemvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe og Kjellaug for innlegg. Eg trur ikkje det kan ha vore Johanna frå Øyer, fir ho hadde ikkje meir enn eitt barn før ho gifte seg med Mikkel Nilsson i 1885. Dei fire borni hennar var:* Martin Nelson, f. MN Feb. 1886* Betsey Nelson, f. MN Aug. 1887* John Nelson, f. MN Feb. 1891* Lillian Nelson, f. IA Feb. 1894Eldste barnet hennar er ukjent.Det er ogso uvisst kva mellombokstavane hennar stod for.Eg vonar på fleire tips og takkar på ny for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Er ikke det femte (dvs. det første barnet) nevnt i 1900 - siden du sier at hun hadde fem barn som levde på dette tidspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner denne damen blant emigranter fra Trondheim i 1882 med en sønn, men hun er gift, og din Johanna var jo ugift Lenke. Dessuten er fødselsåret 1852 og ikke 1845.Hvis Johanna var født i 1845, vil det si at hun var 49 år gammel da det yngste barnet ble født i 1894…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.