Gå til innhold
Arkivverket

[#31477] Anders Mathias Larsson, f. 1845 Hattfjeldal, d. 1897 Steigen - nøyaktige oppl.?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anders Mathias Larsson, son av ein Lars Johanson og ei Andrina Johnsdotter, var fødd i Vefsn (Hattfjeldal) 21.2.1845. Han gifte seg i Steigen i 1875 med Anna Elisabeth Andersdotter, fødd i Steigen 26.5.1851 av foreldri frå Hafslo i Sogn. Anders og Anna busette seg på Lilleseter i Steigen der Anders døydde i 1897. Anna levde framleis i 1900, og dødsdatoen hennar er ukjend. Ifølgje bygdeboki for Steigen fekk dei åtte born.Er det nokon som har tilgjenge til lokale kjelder i Hattfjeldal og/eller Steigen som kan hjelpa meg finna svar på nokre av desse spørsmåli?* På kva gard/plass i Hattfjeldal hadde foreldri til Anders Mathias Larsson bustaden deira?* Kva gardar hadde Lars Johanson og Andrina Johnsdotter opphavi deira ifrå?* Vigselsdato til Anders Mathias Larsson og Anna Elisabeth Andersdotter i Steigen (1875)?* Dødsdato til Anders Mathias Larsson i Steigen (1897)?* Dato og stad for dødsfallet til Anna Elisabeth Andersdotter (etter 1900)?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Her er dåpen til Anders Mathias i Vefsn. Foreldrene var lappmann Lars Johansen Krutfjeld og kona Andrine Johnsdatter- (nr. 8) [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20071005610141.jpg>LenkeFor ordens skyld, her er Anders og kona i folketellingen 1875 for Steigen Lenke. De ble gift i Steigen 18.11.1875 LenkeAnna døde i 1916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande og nyttige opplysningar som bidreg til å svara på denne uløyste gåta hjå meg. Her mangla ogso kyrkjebøker den gongen eg sende inn spørsmålet....No er det berre dødsfallet til Anders Mathias Larsen frå 1897 som manglar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg for endeleg løysing på dette problemet. Boki med dette dødsfallet var nok kkje tilgjengeleg den gongen eg leitte, og eg sjekka ikkje dette opp att i aftes.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heifor artighets skyld, her på foreldre og søsken til Anne Elisabeth mangler en del årstall og datoer. (ca årstall er bare gjetning her)38. Anders Olsen, f. ca. 1816 Hafslo, Sogn. g. m. Anne Sofie Johannesdtr, f. ca. 1822. Hafslo, Sogn, d. 1907. Barn: 1. Johannes Andersen ca. 1842 6. Ragnhild Andersdtr 00.00.1845 g. m. Andreas Karl Olsen (40) 7. Ole Johan Andersen 21.08.1848 2. Anna Elisabet Andersdtr 26.05.1851 g. m. Anders Math. Larsen, (L. Set. 23) 3. Andreas Olai Andersen 02.10.1855 d. 1873 4. Gerhard Andersen 00.00.1860 d. 1872 5. Karl Angel Andersen 01.08.1865Er det noen som ha de årstallen?Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.