Gå til innhold
Arkivverket

[#31504] Hjelp til å finne Kristoffer Nikolai Pederson Tveranger fra Solund til Kvitsøy


Gjest Mary-Ann Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Mary-Ann Hersvik

Jeg søker etter Kristoffer Nikolai Pederson Tveranger. Født 1872 i Tveranger i Solund og skal senere ha flyttet til Kvitsøy. Prøver å finne ham i foketelling for 1900 eller evt ekteskap etc. Hvor søker jeg for Kvitsøy i 1900 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Mary-Ann Lurer på om det var deg eg hadde kontakt med ang. Kristie Marie Knudsd. Broeman for nokre år sidan?? Eg har meir info no om du er intresert. Er å finne på j-p-hod@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Ann Hersvik

Tusen takk Kristina ! Det må jo være rette mann, dro kjensel på navnet til konen når jeg så det nå. Mange tusen takk...Til deg Jan P. sender deg en mail.. så at det var kommet nytt på innlegget om Broeman. Gleder meg til å høre hva du har.Fortsatt god sommer til dere begge ! Med vennlig hilsen Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Kristin S. Aasen

Hei Mary-Ann Hersvik!Kan du ta kontakt med meg på mail:krsaasenæonline.no(æ istedetfor krøllalfa)Det gjelder den spanske armadaen. Min far ble interessert i det du fortalte i mitt tema. Og vil vite mer.Men jeg har ikke din mailadresse. Derfor gjør jeg det på denne måten.Imøteser mail fra deg.Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Hei Mary-Ann,Fant giftermålet til Kristoffer (men du har kanskje allerede funne det?):Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Petri i Stavanger, Ministerialbok nr. A 19 (1879-1900), Ekteviede 1900, side 143.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3665&idx_id=3665&uid=ny&idx_side=-156>LenkePermanent bildelenke: LenkeNr. 8**************Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Johannes i Stavanger, Ministerialbok nr. A 7 (1900-1910), Dødfødte 1900-1901, side 345.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.