Gå til innhold
Arkivverket

[#31533] Oppslag vielse i Enebakk 18 september 1803 Thorer Christiansen/Kiersti Jensdtr


Gjest Inger Sofie Olberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Sofie Olberg

Hei Thorer Christiansen/Christensen og Kirsti Jensdatter giftet seg 18 september 1803 i Enebakk, de fikk 3 av de eldste barna døpt der Christian 1805 (dåpsdatoen ukjent) Markus døpt 18.09.1811 og Gunder 18 juni 1816. Inger Marie døpt 15 oktober 1820 i Spydeberg. (Alt iflg.FS) Nest yngste Karen ble døpt 30 september 1822 i Spydeberg. Hun giftet seg 19 april 1845 i Vestby m Hans Jakob Johansen. Hennes etterslekt kjenner jeg. Olaves den yngste ble døpt 11 september 1825 i Vestby Men, hvor kom Thorer og Kirsti ifra? Jeg har en mulig kandidat på gården Sundby i Enebakk for ThorerLenke, men er ikke sikker på om det er den rette. Når det gjelder Kiersti står jeg bom fast. Noen som kan hjelpe?mvh Inger Sofie Olberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.