Gå til innhold
Arkivverket

[#31544] ENEVOLD MUUS


Gjest David Widerberg Howden
 Del

Recommended Posts

Gjest David Widerberg Howden

Leter etter alle opplysninger om min forfader ENEVOLD MUUS: om ham savnes alle opplysningerIfølge Norsk Tidsskrift for Genealogi III s.213+ flg.'antager Arkivar S.H. Finne-Grønn Muligheden af at han var søn af Nils Rasmussen Muus(1595-1663)(Han var gift mindst to Gange, men kun hans sidste Hustru kjendes. Det var Marichen Diderichsdatter Nøff(utvilsomt af dansk Familie). Om Nils Fader Rasmus Muus savnes alle Oplysninger.Enevold hadde kun en sønn som jeg kjenner til: PEDER MUUS(1660-7/12-1721)Skredder og Handelsmann i Christiania gift med:ANNA SIBYLLE ISACHSDATTER BEEN(Behn).Kan noen hjelpe?,finner ham ikke noe sted!,Se også innom innlegg 31308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Tove Bodin Bratlie

Hei David! Jeg kjenner til din webb-side. Har vært inne på den for å finne informasjon om min familie i Syd-Norge. Det gjelder familiene Wright, Bruun, Monrad, Lange osv. Jeg er født på Hamar og har derfor også slekt på Hedmarken. Deribland Sorenskriver Nils Rasmussen Muus. Jeg har gjort et RTF-dokument med det lille jeg har, men vet ikke hvordan dokumentet kommer til å se ut på denne siden. Vil du ha dokumentet her, eller vil du ha det sendt til din e-mail-adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.