Gå til innhold
Arkivverket

[#31576] Etterslekt i Hønefoss?


Gjest Inger H.Martinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger H.Martinsen

Søker etterkommere av: 1.Hilda Torgersen f.16 okt.1887 gm.murmester Oscar A.Gaarudf.08.apr.1880. 2.Sigrid Marie Torgersen f.27 okt.1893 gm. kjøpmann Gudbrand Gilhuus f.13 jun.1881. Slektninger på New Zealand søker etterkommere,og nålevende slekt som ønsker kontakt,eller har opplysninger,kan kontakte meg via e-mail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Hei!Dette er ikke noe svar på ditt spørsmål, men e-postadressen din kommer ikke fram i innlegget. Sjøl om du registrerte din e-postadresse når du logget på, vises ikke denne for oss andre.Mvh Ellef Ellefsen (adr:ellef-e@online.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Inger. Jeg har ikke noe konkret bidrag til deg. Har søkt litt på familysearch og her fremkommer det en del opplysninger om par nr 2 som du søker og litt om par nr 1LenkeHvis linken fungerer til mitt søkeresultat skal infoen komme opp. Hvis ikke må du selv på søkesiden fylle inn: First name: Gulbrand og Last name: Gilhuus.Jeg må få si at disse infoene ligger på Pedigree Resource file, og det er en til dels usikker del av mormonernes database. Her trengs infoen som blir gitt å sjekkes opp. Men her fremkommer det navn og adresse til en dame i Hønefoss som har sendt inn denne infoen. Hun kan du jo kontakte. Hun kan jo vite mer om etterkommere etter disse to parene. Dermed er jo infoene kanskje noe mer sikre også da.Lykke til. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Gunn, ja så fikk du til den lenken jeg ikke klarte. Synes det er vanskelig å lenke til fs. Noen ganger går det og noen ganger ikke.Dette er iallefall muligens noe for inger å gå videre med. Rett og slett ta kontakt med den person som har sendt inn dette. Så er hun jo til og med norsk, så da er det jo ingen sak. Lykke til i allefall Inger. Fortell gjerne hvordan det går. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger H.Martinsen

Takk skal dere ha,både Gunn og Anne Lene. Kommer nok til å prøve med en kontakt til denne damen,ja.Ikke sikkert hun vet at hun har slekt på NZ,engang.Der 'nede' er de i hvertfall spente på om dette funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei ,Anne Lene!Når det gjelder lenke til F.S. må du bare ikke åpne personen du har lett deg fram til på vanlig vis.Høyreklikk og velg kopier snarvei fra menyen som kommer opp. Da får du lenken rett.Om du åpner først, kommer du bare til forsiden .Jeg har fått oppskriften før her på Debatt. Fort gjort å glemme dette.Hyggelig om dette kan være til hjelp for slekt i N.Z. Mvh. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Takk for råd Gunn. Jeg prøver jeg. Så er jeg så frekk at jeg sender deg en testlink til din e-mail. Bare for å se at jeg får det til. Håper det er greit. Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger H.Martinsen

Har nå skrevet et lite brev. Om det blir resultater av dette,skal dere så menn få vite det.Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger H.Martinsen

Gode nyheter.Har nå hatt kontakt med Gilhuus-slekt,og fått mye informasjon,akkurat det som fam.på NZ ønsket seg. Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Inger. Helt enig med Gunn. Dette var moro å høre. Håper dette bærer masse frukter og at dere får felles glede av dette. Takk for at du sa fra om dette, virkelig moro. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.