Gå til innhold
Arkivverket

[#31589] Christian Adolph Gudmundson, f. Christiania 1852 - utv. til MN, men kva år?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1865 for Grønlandsleret 26 på Grønland i Christiania syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Christian Gudmundsen Huusfader g Handelsfulmegti 1822 ChristianiaJanne Gudmundsen hans Konen g 1822 ChristianiaCharl Olof Gudmundsen deres Søn 1848 ChristianiaGustav Teodor Gudmundsen deres Søn 1851 ChristianiaChristian Adolf Gudmundsen deres Søn 1853 ChristianiaJanne Chonstanse Gudmundsen deres Datter 1859 ChristianiaEmma Chaspara Gudmundsen deres Datter 1864 Christiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Christian Adolph Gudmundsen syner seg (FamilySearch) vera fødd i Christiania 2.12.1852. Han gifte seg i Rushford, MN 29.3.1877 med Marie Josephine Olson (Lenvig) med røter frå Hafslo i Sogn.Men kan nokon fortelja meg kva år Christian Adolph Gudmundsen utvandra til Amerika?? Han døydde alt i 1892, so ingen folketeljingar kan hjelpa oss med utvandringsår...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Hei! Fra New York Passengar Lists 1851-1891: Finner en A.C. Gudmundsen som kom frem 10. september 1972, ca. fødselsår 1852. Skipets navn var 'St Olaf'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for kjapt og godt svar! Eg søkte i hin basen over emigrantar frå Christiania, og der var han ikkje! No er eg svært nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk ogso til Lisa! Innleggi dine kom medan eg skreiv svar på innlegget til Rune...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.