Gå til innhold
Arkivverket

[#31610] Maria Urness/Kins(erdahl)/Johnson, f. 1865, til CHICAGO - dotter Florence?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Maria Johannesdotter Urness eller Kins(erdahl), fødd i Hafslo i Sogn 26.8.1865, utvandra til Amerika kring 1885 og busette seg i eller ved Chicago, IL der ho var gift med ein ''Mr.'' Johnson!Me veit at Maria levde då ein bror døydde i Shell Lake, WI i 1920, og eg trur ho er identisk med denne personen som i 1930 var busett på 3523 Belden Avenue, Chicago, IL:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~JOHNSON, Marie 64 Widowed Nor Nor Nor em. 1886 rentingJOHNSON, Florence 26 Single IL Fin Nor office clerk~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Alder og utvandringsår stemmer nær perfekt, og denne Marie er i tillegg den einaste Marie/Mary Johnson i Chicago i 1930 som høver so nokolunde! Ho hadde i so fall vore gift med ein finsk emigrant med namn Johnson.Eg har aldri vore i stand til å finna utvandringi hennar til Amerika, men kanskje ein eller annan i digitalarkivet sitt brukarforum har betre auge enn eg?Then to you, Roger, if you see this message; can you manage to identify this Marie/Mary Johnson in Chicago, IL, for example thru the marriage records? Marie's maiden name may have been Urness, Kins or Johnson...Or how about city directories? Or other suggestions?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Just two additions:I just found Marie's emigration record! Her home place of Haugen under the Urness/Kinserdahl farm is located just over the hill from Aardal, and Marie appears to have emigrated from Gjelle (Hjelle) in Aardal in 1885!And, she may also have used HILL for a maiden name in America (there were four brothers in the family who emigrated, one went by URNESS, one went by KINS and two went by HILL!)Thanks again for all suggestions!Very sincerely yours,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.