Gå til innhold
Arkivverket

[#31641] Gunilde Ellingsdtr Indrevær (Husøy - Legreid i Årdal)


Gjest Mary-Ann Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Mary-Ann Hersvik

Håper noen kan hjelpe med det minste lille spor:Gunilde f. ca 1790 gift med Kornelius Kristoffersen på Indrevær i Solund i 1815. (Hun er i bygdebok for Solund skrevet som fra Husøy, men jeg finner ikke noen der som passer.)Ved søk i folktelling og annet finner jeg kun en Gunilde som passer: Hun er datter av Elling Knudtson og Ingeborg Rasmusdtr f. i Årdal 1794 og finnes under Legreid i 1801.Kan dette være den rette ? Er det noen som kan finne noe som kan tyde på det blir jeg veldig glad.(Gunildes barn heter Pernille og Kristoffer etter hennes svigerforeldre og deretter kommer altså Ingeborg og Elen som jeg tror er oppkalt etter hennes foreldre.)Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Eg har sjølv sett litt på denne Gunilde tidlegare uten å komme i mål.Ser at det finnes ei Gunilde Carlsdtr. under Husøy i 1801: LenkeKan dette vere ein kandidat ?M.v.h.Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Ann Hersvik

Hei igjen og takk for sist !Jeg har latt Gunilde ligge i 10 år før jeg tok henne frem igjen. Ser ikke ut til å bli noe lettere denne gangen :-)Gunilde Carlsdtr fant jeg den gang nøye omtalt på en slektside (jeg dessverre ikke finner igjen)hvor hun var omtalt med ektemann, barn, etterkommere og alt som definitivt ikke var forenlig med min.Har du foressten noe slektskap til Gunilde selv ?Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ifølgje bygdeboki for Årdal, er det ikkje kjent kvar det vart av Gunnhild Ellingsdotter frå Lægreid, so ho er vel absolutt ein mogeleg ''kandidat'' til den du leiter etter!?Elles veit eg at eg har vore borte denne huslyden i samband med bygdeboki for Luster, men eg hugsar ikkje i farti korleis...! Kanskje var det ein av sønene til Gunnhild og Cornelius som fann kjerringi si inni fjorden...?Med venleg helsing,Lars E, Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mary-Ann,Eg har nok ikkje direkte slektskap til Gunilde.Ser at Gunilde Carlsdtr. gifter seg i Nykirken, Bergen i 1820: Lenke, så då kan vi utelukke ho. Finn 5 born døypte for dei i Bergen (frå 1821-30).Kandidaten frå Lægreid er nok den beste så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Lars E. har nok rett: Kristoffer Korneliusson, eldste son til Kornelius og Gunilde, f. 1818 gifter seg i godt vaksen alder, 3. juli 1860, med Kristina Kristensdtr. Feigum f. i Luster. Så sambandet til Indre Sogn er der.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Gunhild Ellingsdtr. er ikkje konfirmert frå Husøy eller nokon annan gard i Solund. Det må bety at ho ikkje er frå Solund og at ho var konfirmert før ho kom dit. Då ho døyr i mars 1853 er alderen oppgjeven til å vera 59 1/4 år. Då stemmer det at ho er fødd i 1794 og me har endå eit indisium som peikar mot jenta på Lægreid. Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Kan Gunilde og Kornelius hatt fleire born ilag?Eg er nysjerrig på om det også kan være ei jente med namnet Agathe.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Funne på FS IGI:Pernille Korneliusdotter Indrevær f maj 1816Kristoffer Korneliusson Indrevær f. 16 juni 1818 Ingeborg Korneliusdotter Indrevær f 19 juni 1820 d. 1901Ellen Korneliusdotter Indrevær f 26 november 1823Anne Korneliusdotter Indrevær f 17 april 1826Kari Korneliusdotter Indrevær f 4 juni 1832 (ikkje nemnd i Solund Bygdebok, truleg dø ung)Peder Korneliusson Indrevær f 13 august 1836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

FamilySearch IGI lister opp disse barna.1. Pernille døpt 23.05.18162. Christopher født 16.06.18183. Ingeborg født 19.06.18204. Ellen født 26.11.18235. Anne født 17.04.18266. Karie født 04.06.18327. Peder født 13.08.1836. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Omkring 1750 kom det til Jense-haugen under Lægreid ein Lærdøl, Rasmus Torkelson Bergo, Lærdalsøyri (1728- ) han vart gifte 1753 med ei Gunnhild Hansd. Holen, BB nemner dotter av ein Hans Jørgenson Hola.Desse folki fekk mins tre barn, Ingeborg og Mette, men dei hadde også eit barn som ikkje er nemnd med namn.Dotteri Ingeborg vart so gifte med ein Elling Knutson i 1791?, han hadde før vore gift med ei Maritha Rolandsd. frå ein plass under Vikagarden.Det ser ut til at Elling Knutson og Ingeborg vart neste plassbrukar på Jense-haugen etter foreldra henna. Dei fekk tre barn, Knut fødd 1792, Gunnhild fødd 1793 og Rasmus fødd 1797. Elles so hadde Elling 4 barn frå fyrste ekteskapet.Kven var so den Elling fødde omtrent 1750? Laberg trur at han kjem frå Ofredal. BB seier ingenting.På Skårheim i Borgund Lærdal finne me ein kandidat, Elling Knutson fødde 1749 son av Knut Olsson Skårheim og andre kona Agathe Olsd. som kom til Hillestad.Farfar has Elling, Ola Knutson Skårheim hadde ei stund vore i Årdal på Moen 'Moa' gard før han enda på Hillestad i Borgund. Han vart gift med dotteri av Ola Svalheim eller Ola Erikson Tønjum (1649-1729) som også hadde Moen gard.Halvsøstera til Gunnhild, Agathe vart neste brukar av Jense-haugen, ho vart gifte med Jens Kristofferson Røti Ve fødd i Lærdal (her av plassnamnet Jense-haugen) han var son av Kristoffer Håvardson Røti Ve og Mari Jensd. Svingel, Lærdal.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Ann Hersvik

Hei og tusen takk alle sammen ! Jeg har vært på reise og da er det så kjekt å komme tilbake å finne mange innlegg. Ikke minst er opplysningene om Ingeborg og Elling intressante og kanskje har jeg nå ett nytt indisium på at jeg er på rett spor.Tidligere har jeg etterlyst Urias Roarsen fra Lærdal til Solund og fant ut av det. Marite Rolandsdtr som var Ellings første kone kan muligens være søster til hans farmor Anna Rdtr Kvigne (som har en søster Marite).Urias kom til Solund på samme tidspunkt som Gunilde (foreldreløs) og hans datter Gjertrud kom med tiden til å gifte seg med Gunildes sønn Peder.Det skal bli spennende å grave videre i dette til kvelden..Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Kåre Bjørnestad

Hei Mary-Ann! Jeg har innlegg 34987 og fekk en lenke til ditt innlegg. Gunnilde er en av mine tip - tipp. Her er det mange opplysninger som jeg har søkt lenge etter. Håper at du har mer av interesse angående mine aner. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Terje Hagen

hei igjenI den nye BB for Aurland, Undredal og Nærøy side 726 finne me att denne Rasmus Torkelson 'Bergo' (1728-1789)med heile familien. det ser ut som han har fare litt omkring i indre Sogn. han er nemnd til Hafslo, Skophammar 1761 Aurland, Arnehus 1768 og enda til slutt i Aurland, Styvi 1789.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.