Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Magne Polden

[#31651] Ingvald i Langedalen, kva tid gifta han seg?

Recommended Posts

Gjest Magne Polden

Ingvald Severin Torkelsen Nesse, frå Nesse i Fjell var fødd i 1898. Han gifta seg med Trine Johanne Albertsdatter Hennø, frå Hernar i dåverande Hjelme sogn. Ho var fødd i 1903. Eg finn ikkje giftarmålet i klokkarbøkene frå Fjell, so eg antar dei gifta seg i Hjelme kyrkje, på hennar heimplass. Dei var forlova då dei var fadrar i barnedåp hos Ingvald si søster, Rakel, i juni 1928, men i januar 1930, då dei igjen var fadrar, var dei gift. Har nokon mulighet til å finna ut kva tid dei gifta seg?Magne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Polden

Er dette fullstendig ukjent?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Vi snakker her om et ekteskap inngått 1928/30, altså innenfor sperrefristen på 80 år for kirkebøker.Derfor finner du heller ikke dette utlagt i Digitalarkivet.Et innlegg i Arkivforum, eller kanskje helst direkte kontakt med Statsarkivet i Bergen kan gi deg svar. Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore Nordvik

Hei MagneOg hei slektning. Eg oppdaga at me var i slekt då eg bladde meg fram til Pollen i band 3 av Fjell bygdebok. Der ser eg bestemora di, Rakel i Vågo, ho var søster til min oldefar, Torgeir Mikal.Du har sikkert funne ekteskapet til Ingvald Severin i dei scanna kyrkjebøkene, viss ikkje finn du det i B1 side 99, og at dei vart vigd 19. oktober 1927.Ta kontakt med meg på tore.nordvik@lyse.net så kan me utveksle meir informasjon om vår felles slekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.