Gå til innhold
Arkivverket

[#31651] Ingvald i Langedalen, kva tid gifta han seg?


Gjest Magne Polden
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Polden

Ingvald Severin Torkelsen Nesse, frå Nesse i Fjell var fødd i 1898. Han gifta seg med Trine Johanne Albertsdatter Hennø, frå Hernar i dåverande Hjelme sogn. Ho var fødd i 1903. Eg finn ikkje giftarmålet i klokkarbøkene frå Fjell, so eg antar dei gifta seg i Hjelme kyrkje, på hennar heimplass. Dei var forlova då dei var fadrar i barnedåp hos Ingvald si søster, Rakel, i juni 1928, men i januar 1930, då dei igjen var fadrar, var dei gift. Har nokon mulighet til å finna ut kva tid dei gifta seg?Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Vi snakker her om et ekteskap inngått 1928/30, altså innenfor sperrefristen på 80 år for kirkebøker.Derfor finner du heller ikke dette utlagt i Digitalarkivet.Et innlegg i Arkivforum, eller kanskje helst direkte kontakt med Statsarkivet i Bergen kan gi deg svar. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Tore Nordvik

Hei MagneOg hei slektning. Eg oppdaga at me var i slekt då eg bladde meg fram til Pollen i band 3 av Fjell bygdebok. Der ser eg bestemora di, Rakel i Vågo, ho var søster til min oldefar, Torgeir Mikal.Du har sikkert funne ekteskapet til Ingvald Severin i dei scanna kyrkjebøkene, viss ikkje finn du det i B1 side 99, og at dei vart vigd 19. oktober 1927.Ta kontakt med meg på tore.nordvik@lyse.net så kan me utveksle meir informasjon om vår felles slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.