Gå til innhold
Arkivverket

[#31659] Født i Bergen 1911.


Gjest Olav Gatland
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Gatland

Hei! Dagny er født i Bergen 2/3-1911.Navnet til moren er Nella Martens,Ivarsdtr f.1881 i Masfjorden. Kjenner ikke navnet til faren som skal være svensk (Benson? er antydet) Paret var ikke gift men bodde i Bergen,og en tid i Fana livet ut. Dagni hadde en halvbror Olav??som var født ca:2 år tidligere.Spørsmålet mitt blir da:Hva er navnet på faren til Dagni,og hvor bodde fam. Det har ikke lykkes meg å finne dem døde i Bergen.(Ingen personer lever i dag) Mvh.Olav Gatland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi finner dessverre ikke Dagny i Bergen ved folketellingen 1. februar 1912, eller blant døpte i Bergen i 1911.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Gatland

Tusen takk for raskt svar. Da kan jeg utelukke at Dagni var født i Bergen, dåp var vel nærmest obligatorisk på den tiden? Det mest nærligende må da være at hun er født i Masfjorden,der mora kom fra. Mvh.Olav Gatland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.