Gå til innhold
Arkivverket

[#31672] Per Persen Holm Varsi, Tana


Gjest Celvin Ruisdael
 Del

Recommended Posts

Gjest Celvin Ruisdael

Hei!Per Persen Holm Varsi fra Sirma i Tana var på Norge Rundt og ble da presentert som en av Norges eldste menn.Han ble rundt 106 år [105-107] og døde antageligvis en gang mellom 1981-85Har noen ytterligere opplysninger ? Jeg er spesielt på utkikk etter fødsels- og dødsdato.Mvh, Celvin Ruisdael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celvin Ruisdael

Hei Åse,Takk for oppslag!Det kan være at det er snakk om den personen jeg ser etter.Linken til kirkeboken viser at Per Persen Holm ble født den 24. november 1880Den Per Persen Holm [Varsi] som jeg ser etter døde trolig en gang mellom 1980 og 1985CR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Celvin Ruisdael

OPPDATERING_Gåten løst !Rett person er nå funnet - se innlegg fra Andreas Snildal på denne tråden LenkePer Holm Pedersen Varsi fra Deatnu døde i 1993, 102 år gammelMvh, Celvin Ruisdael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Du finner en [redaktøren har fjernet navn på nålevende person] i Vadsø idag (rundt 50 år ?), som såvidt jeg vet også er fra Tana-området. Etterkommer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celvin Ruisdael

Hei, Per Nermo og takk for kommentarJeg undersøkte med SSBs navnestatistikk :Varsi er et såpass sjeldent etternavn - kun 157 bærere - at slektskap synes sannsynligI tillegg er det her også samme fornavn.CR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.