Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn Grønhaug

[#31687] Foreldre til Oline Jørgendtr. f.1837 Hovlandsdal

Recommended Posts

Gjest Bjørn Grønhaug

Mitt første inlegg her, helt grønn. Jeg leter etter foreldre til Oline Jørgendtr. f. 1837 Hovlandsdal d. ? g. 13 jul 1857 m. Mons Jørgensen f.1 nov 1830 Hovlandsdal. Er det noen som har opplysninger om disse, vil jeg bli veldig takknemlig. Kan dette ha noe med Oline å gjøre?År 1837 Kyrkje Fødselsdato 24.6.1837 Dåpsdato .. Førenamn Oline Etternamn Davidd. Ekte (e) - uekte (u) u Far David Petters. Far's bustad Hovland Far's yrke inderst Mor Marthe Olsd. Mor's bustad Mor's yrke Merknad Far;gift mand frå Olsetvik.Med hilsen Bjørn Grønhaug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Jeg legger en lenke til Oline med familie i 1865-tellingen LenkeMvh. Gunn Hguglen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Odd Brede

Fra FS: En David Petersen døpes 3.5.1806 i Askvoll (han døde 16.7.1859) foreldre: Peter Johan Mathiassen Zizelauw og Inger Petersdtr Våge.Far og 'halvsøsken' finner du her i 1801 på gården Olset i Askvoll LenkePeter Ziselon(annen skrivemåte) ble git for 2. gang 15.4.1806 i Askvoll med Inger Petersdtr.Denne David var en gift mann - han giftet seg med Lovise Ogediusdtr 15.11.1827 i Askvoll - og er trolig den omtalte faren til Oline.Odd Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.