Gå til innhold
Arkivverket

[#31687] Foreldre til Oline Jørgendtr. f.1837 Hovlandsdal


Gjest Bjørn Grønhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Grønhaug

Mitt første inlegg her, helt grønn. Jeg leter etter foreldre til Oline Jørgendtr. f. 1837 Hovlandsdal d. ? g. 13 jul 1857 m. Mons Jørgensen f.1 nov 1830 Hovlandsdal. Er det noen som har opplysninger om disse, vil jeg bli veldig takknemlig. Kan dette ha noe med Oline å gjøre?År 1837 Kyrkje Fødselsdato 24.6.1837 Dåpsdato .. Førenamn Oline Etternamn Davidd. Ekte (e) - uekte (u) u Far David Petters. Far's bustad Hovland Far's yrke inderst Mor Marthe Olsd. Mor's bustad Mor's yrke Merknad Far;gift mand frå Olsetvik.Med hilsen Bjørn Grønhaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Fra FS: En David Petersen døpes 3.5.1806 i Askvoll (han døde 16.7.1859) foreldre: Peter Johan Mathiassen Zizelauw og Inger Petersdtr Våge.Far og 'halvsøsken' finner du her i 1801 på gården Olset i Askvoll LenkePeter Ziselon(annen skrivemåte) ble git for 2. gang 15.4.1806 i Askvoll med Inger Petersdtr.Denne David var en gift mann - han giftet seg med Lovise Ogediusdtr 15.11.1827 i Askvoll - og er trolig den omtalte faren til Oline.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.