Gå til innhold
Arkivverket

[#31689] Et giftermål 1849 i Vor Frues kirke i Trondheim


Gjest Håkon Aasheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Håkon Aasheim

FamilySearch her eit giftarmål den 3.6.1849 i Vor Frues kirke i Trondheim mellom Anthonetta Henriksdtr. og Ole Andreas Dahl.Desse finn ein att i Trondheim både i 1865 og 1875.Det er visst slik at Fam.S. ofte utelet etternamna til personane. Eg er såleis på jakt etter etternamnet/familienamnet til ho Anthonetta. Og kva faren heiter og hans fødselsår/alder. Dersom dette står.Er det einkvan som har lett tilgjenge til denne kyrkjeboka på eit eller anna vis? Så ville det vore fint.Det hadde vore så mykje enklare dersom tilgangen til kyrkjebøkene for Tr.h. hadde vore like god som dei for Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiOg hvis du ser på 1865-tellingen, er sannsynligvis hennes foreldre også boende på samme adresseMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Aasheim

Hei igjen! Eg seier takk for hjelpsemda. Men kven tenkte vel på at det kunne vera 2 ektepar i Trondheim med tilnærma likt namn på begge ektefellene. Den eg søkte etter heitte også Antonette Dahl. 'Mi Antonette' var 53 år i 1865, og er i FT 1865 nemnd som nr. 12328 under liste nr. 916, side 359, og busett under gard nr. 8, Sverresgt., Arbeiderboligen. Dette burde eg ha oppgjeve 1ste gong. Ektemaken heitte også Ole Dahl, 54 år i 1865, husfar og tømmermann, fødd i/ved/på Jonsvandet, Strinden. Så eg får no prøva til atter ein gong.Det eg prøver finne ut, er om denne Antonette er den same som er døpt 19.7.1812 i Trondheim (Domkirkesognet), og datter til snekkermester Hendrich Rosing gift 27.12.1810 i Vor Frues kirke i Tr.h. med pike Karen Endresdtr. Vold (eller Rold?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgit E.

Under giftermål, 'copulerede', i 'Adressa' den 5.6.1849 står det: Tjenestedreng Ole Andreas Dahl og Pige Antonetta Henriksdatter ... den 3die Juni i Fruekirke. Altså ikke noe annet etternavn der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.