Gå til innhold
Arkivverket

[#31699] Dødsmelding Bergen 1916 o.s.v.


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Nilsen Kjørlaug, fødd i Hafslo 11.3.1878, døydde i Bergen 8.2.1916.* Er det mogeleg å få greie på kva yrkestitel han hadde ved dødsfallet?* Vidare ønskjer eg å få greie på namn og aldre på ervingane hans?Ole Kjørlaug vart skild og gifte seg att i Bergen 4.5.1914 med enkja Ingeborg Knutsdotter Nikolaisen, som skal vera fødd i Bruvik kring 1878, dotter av ein skomakar Knut Johannessen.* Er det mogeleg å identifisera denne Ingeborg og kvar det vart av ho etter at Ole Kjørlaug døydde?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for interessant innlegg. Eg finn ikkje Klemet og Ingeborg i FT Bergen 1912, so no er spørsmålet kvar dei kan ha butt? Alt i 1900 var Klemet ullvarefabrikkarbeidar på Holmedal i Fjaler, men flytte Ingeborg dit? Kanskje bygdebøkene frå Fjaler har noko å fortelja om Klemet og Ingeborg og kanskje ogso om Ole Nilsson Kjørlaug? Ein av sønene hans frå første ekteskap flytte sidan til Fjaler! Eg tek spørsmålet opp i Brukarforumet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ole Nilsen Kjørlaug var handelsmann da han døde i 1916. Han etterlot seg enken Ingeborg, og barn av første ekteskap: Arthur, Nelly, Malvin og Ingolf. Det er anmerket at enken 23. oktober 1934 fikk attest for inngåelse av nytt ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve og Rune for interessante og oppklarande opplysningar. Ingeborg er framleis eit ''mysterium'', men no veit me i malle fall at ho og Ole ikkje fekk born i lag!Det er den same Ole som du Rune har funne i FT1900. Der var han gift med første kona si, ho som han vart skild ifrå i 1911!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.