Gå til innhold
Arkivverket

[#31706] Lauritz Joachim Henrikson Tangen, f. Strandebarm 1876 - kven var foreldri hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Lauritz Joachim Henrikson Tangen, oppgjeven fødd i Strandebarm 1.9.1876, skal ha vore son til ein innerst Henrik Larsson Thorsnes? på Ljonestangen? og kona Herborg Larsdotter. Lauritz gifte seg i Bergen 24.10.1898 med Lovise Andrea Ludvigsdotter Valaker, fødd i Hafslo i Sogn 25.8.1874. Lauritz og foreldri hans utvandra til Amerika i 1882, men kom heimatt i 1887, og Lauritz og Lovise skal ha vore gardbrukarar på Tangen i Strandebarm til dei i 1906 utvandra til Amerika. Dei busette seg i Duluth, St. Louis Co., MN, og opplysningar om etterslekti er samla før.Men, kan nokon hjelpa meg identifisera foreldri til Lauritz? Eg ønskjer å få greie på:* Bustaden (gard/plass) til Henrik og Herborg?* Yrket til Henrik Larsson?* Opphavet (fødestaden) til Henrik?* Opphavet (fødestaden) til Herborg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Fra Næss og Kolltveit, B. II s. 477: Bruk nr 10, Ljonestangen, indre. Utskilt fra br. 8 i 1883. Bruker 1883-90: Henrik Larss. frå Myrlid, Torsnes (1845-89) g. 1873 Herborg Johannesd. Ugletveit br. 4 (1855-93). Born: Laurits, s.nf. og Lovisa (1881). Laurits var bruker 1890-1905.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Nina og Gisle for glimrande og perfekte innlegg. Alle spørsmåli mine er løyste!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.