Gå til innhold
Arkivverket

[#31744] Johan Andreas Hansen, f. 1842 på Målsnes i Målselv, Troms - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johan Andreas Hansen vert oppgjeven vera fødd på Målsnes i Målselv i eller kring 1842, Han var i 1900 enkjemann og gardbrukar same staden, men gifte seg truleg våren 1901 med Benedikte Jensine Torkildsen, fødd i Lenvik 26.6.1865. Ho døydde som enkje i Rossfjorden i Lenvik i 1948.Kan nokon med lokal kunnskap hjelpa meg finna:* Nøyaktig fødselsdato til Johan Andreas Hansen i Målselv?* Vigselsdato for Johan og Benedikte Jensine?* Og endeleg ein dødsdato for Johan Andreas Hansen på Målsnes i Målselv?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er i alle fall Johan Andreas sitt første ekteskap i 1974 med Thea Kristine Jensd. Hans far er da oppført som Hans Mathias Olsen. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Litt på siden av det du ber om men det er kanskje bedre med for mye enn for lite informasjon.Her dør Thea Kristine. [url="http://www.rhd.uit.no/kirkebok/kbliste.aspx?kb=b&RR=86685>Lenke Her får de barn i 1875 Lenke Her er fødselen til Johan Andreas 24.12.1842 i Sultenvig, Lenvik. Lenke Mvh. Rune Thorstensen Og her i 1879 i LenkeOg i 1883 LenkeOg i 1886 LenkeOg i 1889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for interessante innlegg!Då er første spørsmålet mitt løyst, men er det mogeleg å finna svar på dei to andre?Nok ein gong ein stor takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Rolf Fæster

lenken virket ikke men henviser til digitalarkivet for døpte i Lenvik 1784 - 1853 Johan Andreas Hansen er f 24-12-42 og døpt 04-06-43. Fs hadde riktig fødseldato. m v h Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.