Gå til innhold
Arkivverket

[#31762] John Olson Røste/Skollerud, f. 1857 Ådal - foreldre frå Toten/Ådal -til Amerika?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

John Olson Røste skal vera fødd på Skollerud i Ådalen (Norderhov) 13.9.1857. Foreldri hans var Ole Jensson (fødd Toten 1824) og Mari Halvorsdotter (fødd Ådal 1824), gardbrukarar på Røste, Skollerud. John skal sidan vera utvandra til Amerika i 1880. Kanskje var han gift før han fór? Første kona Johanna var fødd i Noreg 1859 eller 1860. Sidan gifte han seg att med Emma Vedvig frå Hafslo i Sogn!Eg har desse spørsmåli:* Frå kva gard/plass på Toten hadde Ole Jensson opphavet sitt? (faren hans heitte Jens Pederson!)* Frå kva gard/plass i Ådalen hadde Mari Halvorsdotter opphavet sitt?* Er det mogeleg å stadfesta utvandringi til John Olson og om han då var gift eller ugift?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Fant Mari Halvorsdatter Røste på linken i innlegg (2). Man får en oversikt over hennes forfedre. Her er faren hennes i 1801:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Terje Tandsether

Det er bare en Ole Jensen født på Toten med far Jens Pedersen i det aktuelle tidsrom og det er denne: Ole født 3.3.1824 på Seierstad, Østre Toten der foreldrene Jens Pettersen og Marte Olsdtr. var inderster. Hans søster Karine f. 1831 ble konfirmert i Ådal i Buskerud, så dette er ganske sikkert den rette Ole Jensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Nils Elsrud

Om det fremdeles er av interesse så har jeg mye av forfedrene til Margit Halvorsdatter Røste, send meg en E-post så får dere en fil. nils.elsrud@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.