Gå til innhold
Arkivverket

[#31763] California Death Index, 1940-1997


Gjest Tor Rustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

Jeg abonerer på ancestry.com og har hatt enorm nytte av det.Vet noen hvor fullstendig California Death Index 1940-1997 er?? Jeg har ikke klart å finne tilfredstillende dokumentasjon på spørsmålet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har nytta denne databasen flttig og gjert talrike oppslag. Det ålmenne inntrykket mitt er godt; basen tek vel mål av seg til å vera komplett, og eg kan ikkje hugsa ikkje å ha funne dei personane som eg veit døydde i California i denne perioden! MEN!!! Ein lyt passa seg for dei oppgjevne fødestadane i databasen! Svært mange som var fødde i MINNESOTA, er oppgjevne i databasen som fødde i MICHIGAN. Andre tilsvarande døme på feil er CANADA som er vorte til CALIFORNIA og DENMARK som er vorte til DELAWARE.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Takk Lars; opplysningen om feilregistrert fødsted var interesant. Kanskje finner jeg likevel den jeg mener er der likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.