Gå til innhold
Arkivverket

[#31790] Hvem var Per Johan Anderssons foredre?


Gjest Solveig Glesaaen
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Glesaaen

Hei! Jeg leter etter aner til Per Johan Andersson (f 18965 i Sverige). Han ble gift med Pauline Kristiansdatter (f 1865 i Elverum), men vet ikke hvor, muligens Vang/Hamar. Det hadde vært til stor hjelp dersom jeg kunne få hjelp til å finne vielsesdato og hvem hans foreldre og forlovere var. Per og Pauline bosatte seg i Vang/Hamar og fikk barn sammen fra 1895.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

HeiDe bodde på Birkeli i Vang. Fikk første barnet 1887 Kristian Alfred Johansen. Er sikkert noen som kan legge inn linken. De andre er født på Hamar. Vet du ingenting mer om Per Johan? Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Glesaaen

Hei! Hjertelig takk for snarlig respons! Jeg vet ikke mer enn at han er født i Sverige 6/7 1865, men aner ikke hvor. Gjennom muntlige kilder har jeg fått greie på at han var den enesete av familien - foreldre og søsken - som flyttet til Norge. Jeg tror det ville ha vært til hjelp dersom jeg kunne ha fått litt mer data rundt giftermålet, der jeg antar at foreldrene er satt opp. Jeg har søkt på Røtter også, men uten hell, foreløbig. Vennlig hilsen Solveig Glesaaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.