Gå til innhold
Arkivverket

[#31792] lars pedersen solberg svensk soldat


Gjest Espen Midtenget
 Del

Recommended Posts

Gjest Espen Midtenget

er de noen som kunne fortelle mer om lars pedersen solberg svensk soldat, eller hvor i sverige han kom ifra? eller om han egentlig kom fra sverigehadde vært evig takk nemelig for svar på dette.lurer også på forfedrene til kari jonsdat. bratland i gausdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Se også dette temaet:LenkeTore: Kjenner du til noen liste over svensker fra Vermland i 1659? Iflg. aldersoppgaven da han døde, var Lars f. ca. 1663.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Midtenget

beklager så meget var ikke meningen å være anonym.tusen takk for alle svar, og setter stor pris på fleir svar viss de er mulig. på forhånd takk.men er de noen som kan gji meg videre opplysninger om forfedrene til kari johnsdatter. bratland fra bødal i gausdal kommune faren hennes skulle viss nok komme fra myhre gard i østre gausdal. artigt dætta her ser ru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Midtenget

Jeg må inn rømme at det er veldig interessant, når det gjelder denne lars pederson solberg svensk soldat. det er hundrevis av etterkommere av denne slekten, og de hadde vært spennende om man event. kunne funnet forfedre eller oppvokst stedet til lars i sverige. og for å finne ut slikt så er de vel bare dere to som har greie på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Espen Midtenget

Etterlyser forfedre til kari johnsdat. bratland født på bratland i gausdal kommune.Kan noen hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bodil Ed Iversen

Når det gjelder din svenske soldat bør du prøve noen av de svenske släktsidene. Jeg har hatt god hjelp av denne siden: Värmland - gårdar ock folk, forsket av Ingvar Dahl. [url="http://biphost.spray.se/kyrkobocker/>http://biphost.spray.se/kyrkobocker/ men det er mange, mange flere. Du har jo også Krigsarkiver - Soldatregister, her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.