Gå til innhold
Arkivverket

[#31795] Mail fra Ancestry.com (Ancestry Monthly Update)


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

HeiJeg har nettopp (2/8) fått mail fra Ancestry.com hvor overskriften lyder slik: Ancestry Monthly Update.Er det andre i forumet som har fått slik mail? Er det noe som kommer hver måned? Hva er det for noe?Jeg har ikke satset på prøveperiode foreløpig. Men har benyttet meg av en av gratistjenestene fra Ancestry.com (hvor jeg oppga mailadressen min) som heter noe sånt som Ancestral Tree el. lignende.Jeg ønsker kommentarer til dette.Mvh. Kristin S. AAsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei1 Jeg får den samme mailen hver måned, det er en egen link i begynnelsen som du kan bruke for å stoppe mottak i fremtiden. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Jeg prøver å forstå litt mer.Fint å vite hvordan man kan stoppe mottak.Men hva er grunnen til at man sender slike mailer? Er det for å informere om flere nye databaser i Ancestry.com? Eller er det for å informere om at man må oppdatere (Update) programmer i Ancestry.com? Kan noen forklare meg det?Det var tungt stoff i den mailen jeg fikk med mange spesielle tegn, mange linker og noe vanlig tekst.Imøteser svar.Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Tror nok det er mest reklame for å skaffe nye kunder. Litt informasjon for dagens brukere. Har hatt to ukers prøveabonnement, når jeg takket nei til å fortsette var konto allerede belastet etter 10 dager. Måtte sloss litt for å få pengene tilbake, egentlig morsomt - gikk med overskudd. Krona gikk opp i forhold til dollar mens dette foregikk. Mye brukbar informasjon for de som har slekt å lokalisere i Amerika, men dyrt. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.