Gå til innhold
Arkivverket

[#31798] Ida Edvarda Pedersen, født 31.08.1911 i Fleina, Gildeskål.


Gjest Ørjan Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Hanssen

Hei. Igjen Birger. Ja, Gunnar døde i 1972 .Han var jo da min stefar. Ellers så hadde Gunnar en sønn som hette Einar, Han døde også ganske ung.Han bodde på Rørvik i Namdalen. Jeg mener at Gunnar hadde vært gift før, og at han var enkemann. Mamma (Ida)hadde også en søster som vi ikke visste om før etter at hun var død.Hvis du vet noe som kan interessere meg, ville jeg være glad for å få vite det. Du har jo adressen min.Hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Johansen

Til Knut Hansen. Din mor hadde i hvert fall 6, trolig 8 søsken. Se innlegg (14).Ellers så ser det ut til å være både sønner, svogre, onkler, tanter, fettere og det som måtte være med i denne debatten. Mye av det grenser jo opp mot nålevende personer også, så det greieste er sikkert om dere lager dere en liten gruppe på mail :)Ellers interessant å se at en debatt her kan funke som rene slektstreffet for såppas nære slektninger, og ikke bare for sju- og åttemeninger :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Knut Hansens mor: De var nok 10 søsken, Frank. Men ellers så har ikke jeg lagt ut noe som ikke er lovlig, men det godt å se at du har lært dette.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Johansen

Neida, Birger, jeg har ikke funnet noe 'ulovlig' i denne debatten. Men hadde jeg vært 'en av fetterene' her, hadde jeg sikkert ville vite mye mer enn det som er lov å legge ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Til Frank.Det er nok en annen Gunnar du snakker om, for den Gunnar jeg nevnte døde mange år senere. Jeg tviler på at han var din stefar.Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei Frank.Jeg beklager at jeg i min travelhet skreiv feil! Det var selvfølgelig til Knut Hanssen.Men slik blir det når man skal rekke noe å må skynde seg. Det er nok sant at 'hastverk er lastverk'.Mvh. BVirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.