Gå til innhold
Arkivverket

[#31805] Jacobia Pedersen sine aner


Gjest Odd Ivar Bækkelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hallo ! Søker Jacobia sine foreldre ,tror hun er født i Lenvik. Hun ble gift med Jacob Karlsen , født i Vågan 1884 .De fikk en sønn , Karl Jentoft Jakobsen f 1907. trolig flere barn.mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Finner bare en Jacob Karlsen som passer, og han var gift med Ragnhild Sofie Pettersen. De hadde imidlertid en sønn som passer med hensyn til alder og navn, kan det være noen opplysninger her som ikke er korrekte?? Mvh Odd Villy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hei Odd Villy !Du her rett, navnet Jacobia Pedersen er feil. Har snakket med kilden min , og han husker plutselig navnet Ragnhild Sofie Pettersen når jeg sier det.Så hvis du har flere opplysninger om Karl Jentoft Jakobsen sine aner så er jeg takknemlig for info. Holder på med og lage en anetavle (liten) for et oldebarn til Karl.mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hallo Oddrun ! Hjertelig takk for at jeg fikk tillgang til dine aner. Jeg har en søsterdatter som har blitt opptatt sitt opphav,som på farsiden kommer fra Lenvik.Så du har spart meg for mye jobb i denne sammenheng.Hun slekter ifra Carl Jentoft Jakobsen og Hildur Helgesen sine linjer.Mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.