Gå til innhold
Arkivverket

[#32788] Aner fra Skjåk


Gjest Thorbjørn Meringdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Meringdal

En av mine aner fra Skjåk er: Peder Hansen Sperstad f.ca 1768 d.17.mars 1805.Han ble gift med Ragnhild Syversdatter Bruem f.1771 d.1.mai 1840 Ormheim i Romsdal.Hvem var hans forfedre? I FT-1801 finner vi dem med 3 barn på gården Naatenæs i sokn Lomb prestegjeld Lomb. Denne gården har jeg hørt kalt Nåstad også. Hvor ligger denne gården? Thorbjørn Meringdal, Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Myklebust

Først om garden Naatenæs. I FT-1801 er gardane nemnde i denne rekkefølgja: ... Bræk, Sevaldsbrenden, Aamodt, Naatenæs, Brumellom, Braaten.. Det har fått meg til å tru at namnet Naatenæs i 1801 enten må vere ei feilskriving eller ei seinare feiltolking, og at det rette namnet på garden skal vere Våteneset. Dette er gard nr. 110 i Skjåk og ligg i Bråtådalen vest for Dønfoss. I 1865 kalla Vaattanes. I 1900 kalla Vottaneset.Når det gjeld far til Peder Hansen Sperstad er det vel nærliggande å tenkje på Hans Hansen Sperstad, 61 år i 1801 Lenke. I følge 'Ættebok for Skjåk' var Hans Hansen (f. 1742) gift 1g 1763 med Anne Olsdtr Kvåle d. 1764, gift 2g 1774 med Marit Kristensdtr d. 1776 og gift 3g 1778 med Anne Larsdtr Blaker. I følgje dette var altså Hans Hansen enkjemann i 10 år frå 1764 til 1774 og det er nettopp i denne tidsperioden at Peder Hansen må vere fødd. I følgje Familysearch er der to Peder Hansen døypte i Lom i denne tidsperioden: 8. mars 1767; far Hans Vange og 29. september 1769; far Hans Qvandesvold. Kan Peder Hansen vere fødd utanom ekteskap og kan Hans Hansen Sperstad skjule seg bak ein av desse fedrane i 1767 eller 1769?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Meringdal

Takk for interessant innspill vedrørende gårdsnavnet. I boken Ragnhilds Ætt tror man det er en husmannsplass under gården Bruheim. 'Mathias Myklebust ute i Herøy hadde hørt plassen nevnt som 'Nåstad', men på Bruheim hadde man ikke hørt dette navnet.' Foreldrene til Ragnhild kom fra Skamsar og Harsheim som ligger nær Bruheim. Når det gjelder Peder Hansen så står det i boken, født 1768. I FT-1801 er han 41 år gammel, altså født ca 1760, og i FS står det f. 1759 og g.m. Ragnhild Sivertsdtr. De gifter seg 31.1.1797. Første barnet er født 1797. Hvis 1759 er riktig må vi vel søke etter andre foreldre enn Hans Hansen Sperstad f. 1742? Han er da bare 17 år. Er det andre kandidater? Thorbjørn Meringdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette er ei interessant ætt som ogso eg kjem borti i samband med bygdebokarbeidet for Luster i Sogn:* Eg har fått opplyst at Ragnhild Syversdotter Brueim skal vera døypt i Skjåk 12.2.1775 som dotter av gardbrukar Syver Hansson på Brueim og kona Mari Larsdotter frå Harseim. Eg ser du Thorbjørn skriv at ho var fødd i 1771?* Eg har ogso eit notat som seier at Ragnhild var gift første gongen med Peder OLSON, nybyggjar i almenningi under Vottanes i Skjåk, men farsnamnet hans kan sjølvsagt vera feil! Eg ser òg hjå FamilySearch at Peder Hansson og Ragnhild Syversdotter gifte seg i Skjåk (Lom) 31.1.1797. Same ekteparet er i same kjelde ogso skrivne gifte i Skjåk 17.3.1805, men her må det jo vera ei forveksling med dødsfallet hans Peder...? Er forresten 17.3.1805 dødsdatoen hans eller gravferdsdatoen hans?* Elles tykkjer eg at vigselsdatoen frå 1797 høver dårleg med aldrene til borni. I 1801 vert nemnde Hans (7), Trond (5) og Brit (3). Har du Thorbjørn sjekka ut originalkjelda for vigselsdatoen? Kanskje Peder hadde vore gift før med ei onnor? Og, kor mange born fekk Peder og Ragnhild i alt? Dersom du Thorbjørn sit med opplysningar om desse borni og lagnadane deira, høyrer eg gjerne frå deg ogso om det!Ragnhild vart som enkje attgift med haugianaren Elling Asbjørnson på Ormeim i Grytten (1779-1854), opphavleg frå Opheim i Hafslo i Sogn. Eg ættar forresten sjølv ned frå ei av søstrene og to av brørne hans!Med venleg helsing,Lars E. Øyane, loya@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Meringdal

* Opplysningen til Lars støtter jo resonnementet til Tor om at Naatenæs skal være Vottenes.Bra. Jeg kom i skade for å skrive at foreldrene var fra Skamsar og Harsheim, men det riktige er Bruheim og Harsheim som Lars skriver. Det var foreldrene til Syver Hansen som var fra Skamsar. * I FS står det Ragnhild Sivertsen Skjåk født 1771 og gift med Peder Hansen født 1759, de har tre barn Hans Pedersen f. 1797, Tron f. 1798,døde ung, og Brith f. 1800. Da stemmer det bra at de gifter seg 31.1.1797. Peder dør 17.3.1805. Høsten 1809 legg enka Ragnhild over fjellet til Romsdalen med sine to barn Hans og Brith, og der treff ho haugianeren Elling Asbjørnsen. Sjøl ætter eg etter sønnen Hans. Han dør 25 jan 1874 i Kyllingkleiva i Romsdal. G1.m Lisbeth Olsdatter Kylling i 1820 (1784-1824), g2.m Eli Hansdtr Monge 17 juli 1825 (17.8.1801-1884) Jeg tenker nå å få sjekket i Statsarkivet fødselsdatoene til familien, og vigselsdatoen til Ragnhild og Peder. Thorbjørn Meringdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Myklebust

Eg trur vi kan slå fast at Naatenæs i 1801 skal vere garden Vottenes. Mathias Myklebust (som var syskenbarn til far min) hadde vore i kontakt med lokalkjende i Skjåk men ingen der hadde høyrt om ein gard Naatenæs. Dermed har ein vel konkludert med at det måtte vere snakk om ein husmannsplass med eit namn som seinare hadde gått i gløymeboka. I FT-1801 ser vi at der er 3 husstandar på Naatenæs. Alle er ”Nyebygger med kiøbt plads”. Det peikar nok meir i retning av nyrydningsmenn i Bråtådalen enn husmenn på Bruheim.Vi må skilje mellom opplysningane vi finn i FS. Nokre er henta frå kyrkjebøkene andre er basert på slektsforsking av ujamn kvalitet. Når der ein stad står at Ragnild Sivertsen er fødd i 1771 og gift med Peder Hansen i 1805, så er det henta frå eit innsendt bidrag av den tvilsame sorten.Eg finn følgjande på FS som er henta frå kyrkjebøkene:Ragnild Sivertsen døypt 12. februar 1775 i Lom. Foreldre: Syver Skamser og Marith.Peder Hansen og Ragnild Siversdr gift 31. januar 1797 i Lom.Hans Pedersen døypt 10. februar 1797 i Lom. Foreldre Peder Hansen og Ragnild Siversdr.Brith Pedersen døypt 12. april 1800 i Lom. Foreldre Peder Hansen og Ragnild SyversdrSom ein ser er der eit avvik i alder i 1801 i høve til fødselsåra ovanfor. Kanskje er den oppgitte alderen, 40 år, på Peder Hansen i 1801 også unøyaktig? I følgje ”Ragnhilds ætt” døydde Peder Hansen 17. mars 1805, 37 år gammal. Den alderen passar betre med mine kandidatar i 1767 og 1769. Så kanskje er ikkje Hans Hansen Sperstad heilt ute av bildet som far til Peder? Fint om du Thorbjørn kunne få stadfesta / avkrefta desse dataene i originalkjeldene. Når det gjeld Thron Pedersen finn eg ikkje han i FS med kjelde i kyrkjebøkene, berre eit innsendt bidrag med fødselsåret 1798 som kan vere ein konstruksjon med utgangspunkt i FT-1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Meringdal

Har nå vært i Statsarkivet og kikket i kirkebøkene. Jeg fant følgende i kirkebøkene: Siver Hansen Skamsar og Marit Larsdr Harsheim trolovet 14.2.1765, gift 12.11.1765 Hans Siversen døpt 7 april 1765 : Foreldre Siver Skamser , Skamser Lars Syversen døpt 28 mars 1771 introducerede 26 april. Foreldre Syver Hansen og Marith Larsdatter Ragnild Sivertsen døpt 12. februar 1775 i Lom. Foreldre: Syver og Marith Skamser Ole Syversen døpt 25 november 1781: Foreldre Syver Hansen Brudem og Marith Larsdr. Soldat Peder Hansen Sperstad og Ragnild Siversdr Brudem gift 31. januar 1797 i Lom. Caut: Hans Larsen Skamser og Lars Ramstad. Hans Pedersen døpt 10. februar 1797 i Lom. Foreldre Soldat Peder Hansen og Ragnild Siversdr Brudem. Brith Pedersen døpt 12. april 1800 i Lom. Foreldre Husmand Peder Hansen Brudem og Ragnild Syversdr 17 mars 1805 jordfestet Soldat Peder Hansen Spærstad 40 år Det nye er vel at Peder Hansen er oppført som soldat i 1797 og i 1805 når han begraves. I 1800 er han oppført som husmann. Har sjekket Stamruller Gudbrandsdalske kompani, men fant ham ikke. Er det andre militære kilder som kan sjekkes? Det står at han er 40 år når han dør, altså født ca 1765-66. Jeg fant ingen andre kandidater enn de to Tor nevner som fedre, med Hans som farsnavn. Så her er vi like langt. Kan han ha vært fra et annet sokn, og kommet dit som soldat? Hvilken kilde er det Lars E. Øyane viser til når han skriver Peder OLSON, nybyggjar i almenningi under Vottanes i Skjåk? Hvilket år?Tron Pedersen fant jeg ikke , verken blant døpte eller begravede. Han er kun nevnt i FT-1801. I kirkeboken står det Døpte og introducerede. Hva betyr introducerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Ei kone vart introdusert fyrste gongen ho kom til kyrkja etter ein fødsel. Då stod presten i døra og tok imot henne og las ei bøn. Dei vart kalla 'kirkegangskoner'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Myklebust

Eg finn ein Peder Hansen, 34 år, på garden Wange i 1801 Lenke. Det er vel den Peder Hansen som vart døypt i 1767 (sjå innlegg 2). Då står det att å sjå om ein kan utelukka også han som vart døypt i 1769. Det hadde vore interessant å finne ut kven som var foreldre og fadderar til denne Peder og korvidt han eventuelt var fødd utanom ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Opplysningane som eg hadde om denne ætti, har lege hjå meg i mange år, og veit ikkje kvar dei opphavleg kom ifrå. Men etter no å ha studert dei ymse innleggi, trur eg me lyt konkludera med at første mannen til Ragnhild heitte Peder Hansson, sjølv om opphavet hans framleis er noko uklårt.Elles kan det sjå ut til at det andre barnet til Peder og Ragnhild, Trond Pederson, kanskje aldri har eksistert. Kan henda var det berre ein gut dei hadde som fosterson, ein brorson eller søsterson av ein av dei...?Elles vil eg gjerne ta med i manuskriptet mitt litt meir opplysningar om dei to sikre borni etter Peder Hansson og Ragnhild Syversdotter, og eg har nokre konkrete spørsmål:1) Nøyaktig vigselsdato for Hans Pederson og Lisbeth Olsdotter (10.10.1820?)?2) Nøyaktig fødsels- og/eller dåpsdato for Lisbeth Olsdotter?3) Nøyaktig dødsdato og dødsstad for Lisbeth Olsdotter?4) Eli Hansdotter Monge, var 17.8.1801 fødsels- eller dåpsdato?5) Nøyaktig dødsdato og dødsstad for Eli Hansdotter?6) Eg ser at Peder Hansson var husmann i Kleivi under Kylling, men stemmer det at han hadde elleve born, tre + åtte?7) Nøyaktig dødsdato og dødsstad for Brit Pedersdotter?8) Brit gifte seg i Grytten 10.10.1820 med Lars Jacobson som skal vera fødd på Toten kring 1792. Kva gard på Toten var han ifrå og kva var dåpsdatoen hans?9) Nøyaktig dødsdato og dødsstad for Lars Jacobson?10) Lars og Brit var gardbrukarar på Myklebostad i Herøy på Sunnmøre, men stemmer det at dei fekk ni born i lag?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Myklebust

7) Brit Pedersdtr døydde 29. januar 1875. Ho budde då hos ei dotter som var gift på Moltustranda i Herøy.8) Eg har ikkje funne dåpen til Lars Jacobsen. I 1801 bur han med foreldra på garden Lille Ingeberg på Vang i Hedemark Lenke, men han skal vere fødd på garden Amundrustad på Toten. Dei måtte flytte etter at garden vart teken frå dei på odel. I tida etter skal dei ha budd ulike stadar bl.a. Thorsrud på Toten og Rogstad i Vang før dei drog til Herøy. (kjelde: artikkel av byråsjef S. Skappel, bl. a. trykt i Tidsskrift for Sunnmøre Historielag)9) Lars Jacobson døydde på Myklebust i Herøy 29. desember 1873, 82 år gml.10) Lars og Brit fekk 10 born: Jacob f. 5/6 1822 Ragnhild f. 3/10 1824 Birte Helene f. 17/9 1826 Elen Pauline f. 21/11 1828 Lars Severin f. 21/2 1831 Johannes Britanus f. 25/2 1833 Hans Andreas f. 31/10 1835 Peder Tobias f. 27/6 1838 Anne Martha f. 21/12 1840 Henrik Mathias f. 5/5 1844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tor for nyttige opplysningar om Brit og huslyden hennar. Dette var svært bra, men eg har to tilleggsspørsmål:* Det ser ut til at Lars Jacobson sin fødsel eller dåp ikkje finst nokon stad, men kva kan me seia vart den endelege bustaden (og yrket) til Jacob Haagenson, far hans Lars?* Og kva gard på Moltustranda var det Brit døydde på?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Myklebust

På FS finn eg berre dåpen til to av borna til Jacob Haagensen og Berte Larsdtr. Agnete døypt 11/10 1795, dei bur då på Østre Toten. Hellena døypt 2/3 1800 på Nes i Hedemark. Heile familien flytta til Herøy på Sunnmøre i 1804. Dei dreiv først garden Igesund før dei flytta til Myklebust i 1811. Jacob vart soleis gardbrukar til slutt, og i tillegg dreiv han litt som skreddar og seglmakar. Han var ein av to valmenn frå Herøy då det skulle kårast utsendingar til Riksforsamlinga på Eidsvoll. Jacob døydde 24/1 1848 81 1/2 år gammal. I kyrkjeboka er det då skrive at han var fødd på Amundrusta i Toten. Kona Berte Larsdtr døydde 14/12 1839 73 år gammal.Lars og Brit hadde to døttre som vart busette på kvart sitt bruk på garden Moldtu på Moldtustranda. Kva for ei av døttrene ho budde hos veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Nok ein gong hjarteleg takk til Tor for nye presiseringar! Då kjem me vel ikkje lenger på ho Brit. So vonar eg berre på fleire opplysningar om Hans Pederson og huslyden hans...Med venleg hesing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Thorbjørn Meringdal

Da er jeg tilbake etter et elvecruise på Donau.1) Nøyaktig vigselsdato for Hans Pederson og Lisbeth Olsdotter (10.10.1820?)? 10 oktober 1820 i Kors kirke er riktig dato.2) Nøyaktig fødsels- og/eller dåpsdato for Lisbeth Olsdotter? Ikke fått sjekket ennå. (året er 1784).3) Nøyaktig dødsdato og dødsstad for Lisbeth Olsdotter? Dør 22 april 1824, pladsbruger Stavem, Kylling.4) Eli Hansdotter Monge, var 17.8.1801 fødsels- eller dåpsdato? Ja, hun vart født 17 august 1801, Brøste, Monge.5) Nøyaktig dødsdato og dødsstad for Eli Hansdotter? Fattiglem, og enke døde 28 mars 1884, oppholdsted Kylling.6) Eg ser at Peder Hansson var husmann i Kleivi under Kylling, men stemmer det at han hadde elleve born, tre + åtte? Hvilken Peder mener du ? Eldste sønn til Hans Pedersen, Peder født 28 juni 1818 på Ormem hadde seks barn.6.1 Elisabeth 2.mai 1845.6.2 Erik 7 oktober 1847.6.3 Guri 5 juni 1853 (min tippoldemor).6.4 Hans 28 november 1857.6.5 Asbjørn 25 mai 1859.6.6 Knut 16 januar 1862.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Thorbjørn for nyttige opplysningar og velkomen heim frå Romania, vonaleg utan ''la grippe aviaire''...!Elles må eg få be om orsaking for at eg har bytta om på namni i siste spørsmålet mitt. Eg meinte å spørja om talet på born fødde av HANS PEDERSON? Eg har funne tre frå første ekteskapet og åtte frå det andre...?Elles manglar no berre fødsels- eller dåpsdatoen til Lisbeth Olsdotter...? So er alt komplett hjå meg...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Meringdal

6) Eg ser at Hans Pederson var husmann i Kleivi under Kylling, men stemmer det at han hadde elleve born, tre + åtte? Han hadde tre + ni = tolv barn:L.1 Peder f. 2.mai 1818 Ormemm - d. 16.9.1882 Kyllingkleiva i Øverdalen, g.17 oktober 1844 i Kors kirke med Oline Eriksdatter Sletta f. 18 juli 1818 - d. 1 september 1898 på Hoemsetra ved Eikedalsvatnet.L.2 Anne f. 9 mars 1821 Ormem - d. ? g.m Knut Pedersen Rudi f. 22 jan. 1813.L.3 Marith 18 mars 1824 Kylling- d. 25.6 1824 Kylling. Mora Lisbeth dør 22 april 1824, antagelig i barselseng.E.4 Hans f.20 februar 1826- d. ?, g.m. Marit Larsdatter Alneshaug f. 1844. De flyttet til Måløy i 1855.(Udvardrede til Selløe sammen med brødrene Elling og Ole)(Selje)E.5 Elling f. 22 desember 1827 Stavem - d. 12 mars 1908 Verpet i Måløy, g.m Anne Rasmusdatter Daviken i Måløy f. 1835 - d. 1928 Verpet i Måløy. Han tok navnet Verpeide.E.6 Lisbeth f.18 mars 1830 Stavem - d.8 februar 1893 Bjørset, g. 11 november 1860 med Peder Andreas Knutsen f. 23 april 1833 Bolsøy - d. 17 juli 1906 Reknes ved Molde.E.7 Syvert f. 20 mars 1832 Staurset - d. 27 mars 1832 Staurset.E.8 Syvert f. 24 mai 1833 Staurset - d. 1838 KyllingkleivaE.9 Ole f. 25 februar 1836 Brude, Staurset - d. ? omkom ung på sjøen. Flytta 1855 til Måløy.E.10 Ragnild f. 9 mai 1839 Kyllingkleiva - d. 1903, ugift.E.11 Brith f. 6 januar 1842 Kyllingkleiva - d. 1874, g.m. Gudbrand Skjellum f. 1841 Vågå. De brukte Kylling som etternavn.E.12 Marit f. 15 august 1845 Kyllingkleiva - d. ?.L1-3 mor Lisbeth Olsdatter og E4-12 mor Eli HansdatterHar du flere detaljer, er jeg interessert i det.mvh Thorbjørn Meringdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjerteleg takk til Thorbjørn for nye fine opplysningar!Eg har diverre ikkje noko meir å bidra med når det gjeld denne greini av ætti, men eg spekulerer framleis på Lisbeth Olsdotter og undrar på om det kan vera dennne (kjelde FamilySearch):Lisbeth Olsdotter, døypt i Grytten 8.8.1784 som dotter av Ole Jacobson Rødstøl og kona Anna Larsdotter?Kva meiner du, Thorbjørn?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Meringdal

Først noen små detaljer siden sist:L.2 Anne f. 9 mars 1821 Ormem - d. ? g.m Knut Pedersen Rudi f. 22 jan. 1813. Anne dør 26 mars 1883 i Veblungsnes i Grytten i Romsdalen.E.11 Brith f. 6 januar 1842 Kyllingkleiva - d. 1874, g.m. Gudbrand Skjellum f. 1841 Vågå. De brukte Kylling som etternavn. Hun dør 18 mars 1874 i Kylling.Er det Lisbeth Olsdotter, døypt i Grytten 8.8.1784 som dotter av Ole Jacobson Rødstøl og kona Anna Larsdotter, som ble gift med Hans Pedersen? Først en usikkerhet rundt hvilken Hans Pedersen hun gifta seg med. I boka Raumadalsfolket av Henrik O. Røvig fra 1965 står det at hun gifter seg med en Hans Pedersen Grøvdal f. 1.2.1793 etter Peder Pedersen Grøvdal og Marith Hansdatter Grøvdal.Det tror jeg er feil Hans, og her er begrunnelsen for at det må være Hans, døpt 10 feb. 1797 i Skjåk i Lom Prestegjeld, sønn av Peder Hansen og Ragnhild Syversdatter Bruem Skjåk. I kirkeboka står det dreng Hans Pedersen Ormem og Lisbeth Olsdatter Kylling når første barnet Peder blir født 18.3.1818, uegte. Ved giftemålet 10.10.1820 står det ungkarl Hans Pedersen Ormem 24 år og Lisbeth Olsdatter Kylling 36 år. 24 år passer bra med 1797 (ikke 1793). Han er fra Ormem, og det var der hans stefar Elling Asbjørnsen og mor Ragnhild slo seg ned i 1809. Hans slo seg seinere ned i Kyllingkleiva i 1838 med sin andre kone Eli. I FT-1865 står det Hans Pedersen husmand i Kleven (plads) 71 år, fødested Lom Præstegjæld. Her ser vi at Hans er født i Lom Prestegjeld og ikke i Grøvdal. I året 1868 står det notert i Grytten fattigvesens protokoll, under avsnittet 'Gamle og Syge ...Hans Pedersen Kylling, født 1795. Gammel og meget svag, en nøisom og med lidet tilfreds Mand..' Han fikk 1 specidaler i støtte, samt 8 våger og 1 skjeppe korn(omlag 160 kg) til eit verde av 4 spd og 4 sk. Min konklusjon er at Lisbeth Olsdatter blir gift med Hans Pedersen, Ragnhild's sønn. Lisbeth er 36 år ved giftemålet i 1820 og det stemmer med at hun er født 1784. Hun var først gift i 1804 med Jacob Olsen Kylling f. 1778 Kylling d.17.6.1812 Kyllingteigen. Ja, jeg tror dette er riktig Lisbeth Olsdatter. Hun bor på Kylling når første barnet med Hans kommer i 1818.mvh Thorbjørn Meringdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Thorbjørn for oppklarande opplysningar om Lisbeth Olsdotter. Hjå FamilySearch ser eg dessutan at Lisbetrh og første mann hennar fekk fire born mellom 1804 og 1812!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.