Gå til innhold
Arkivverket

[#32835] Gravengaard


Gjest Sjur Madsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sjur Madsen

Begynner nå å få det meste på plass. Her er mange oppl. og noen som jeg ikke helt finner ut av, men skal se litt mer på.Spm. til deg Gunn. Vi er jo åpenbart i slekt og sitter på hver vår gren etter Peder og Randi Gravengaard.Vi burde vel utveksle info - gjerne i form av en GEDCOM-fil. Jeg bruker TMG som program.mvh sjur@madsen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei igjen!Jeg holder på å sette opp oversikt over Gravengaard/Huus familieopplysninger som er kommet fram her.Jeg bruker Embla slektsprogram, men jeg kan godt sende deg en mail med oversikt og de opplysningene jeg har.Jeg er ikke så flink med dataoverføringer, men noe har jeg nå satt ned i Word doc. og det kan jeg jo sende som vedlegg straks.Jeg holder på å studere opplysninger fra digitale Skifter i Drammen. Her er mye interessant, men jeg strever litt med oversikten. Mvh. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.