Gå til innhold
Arkivverket

[#32855] stasjonsmester Rolstad, Ål Hallingdal


Gjest Turid Rogstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Turid Rogstad

Søker oppl. om Karoline, f. Johnsdatter i 1870-80, antakelig i Malvik, Sør-Trøndelag, gift med stasjonsm. Rolstad. Fødte mange barn, muligens opp til 20. Etterkommere. Alle oppl. mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil rå deg til å ta kontakt med Jarnbanemuséet på Hamar. Eg har derifrå fått god hjelp med opplysningar om to andre stasjonsmeistrar som eg leitte etter!Elles er det jo ogso godt mogeleg at bygdebokskrivaren for Ål (Thor Warberg) sit med interessante opplysningar...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Warberg

Hei Turid. Eg har ein del stoff om familien Rolstad. Her i Ål vart Karoline kalla Anna. Ho levde mellom 12.12.1870-1958 og var dotter til Jon Arntsen og Agnete Johansen, Åmot. Gift med Gunerius Rolstad frå Mostadmorken. NB. Foreldra til Gunerius kjenner eg ikkje!! Kan nokon hjelpe? Han er født 15.06.1870, død 1919. Mail meg direkte twarberg@online.no så kan du kikke på sakene. Helsing Thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.