Gå til innhold
Arkivverket

[#32884] Søren Jensson Bruun, sersjant g.1675? m.Bentha Teusdotter Platt -lagnaden deira?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Søren Jensson Bruun, sersjant, skal mellom 1673 og 1682 ha gift seg i Hafslo i Sogn med Bentha Teusdotter Platt, truleg fødd i Bergen kring 1635.Eg er heilt blank når det gjeld opplysningar om dette parfolket. Dei kan ha butt ei tid i Hafslo i Sogn, men eg veit ikkje kvar dei kan ha vorte av...!? Eg kjenner heller ikkje til born etter dei.Er det nokon i Brukarforum som sit med opplysningar om Søren og Bentha? Kva med Owenstad?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit og Per for nye innlegg.Eg syner til tema #32885 når det gjeld alderen til Bentha Tevesdotter Platt. Teves og Cathrina Sand gifte seg truleg i børjingi på 1630-talet, so det er vel ikkje so urimeleg å tru at Bentha er fødd kring 1635?Eg vonar framleis at einkvan kan bidra med fleire opplysningar om dette parfolket og lagnaden deira...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Må nok rette opp en uttalelse fra meg. Sersjanter står i Ovenstad. Men det er muligens de sersjanter som fortsatte som militære og etterhvert ble løytnanter eller høyere rang.5 Jens Brun er omskrevet, men noen står nok dobbelt. Men det finnes ingen Søren, og det kan vel nesten tyde på at han ikke var noen yrkesmilitær og antageligvis sluttet en gang etter han giftet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.