Gå til innhold
Arkivverket

[#32954] Gravsteder i Trondheim


Gjest Kirsti Lyng Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Lyng Huse

Hei,Jeg har tidligere benyttet meg av denne linken http://home.no/gravsted/ for oppslag om gravsteder i Trondheim. Den fungerer ikke lenger. Kjenner noen av dere til om nettstedet er nedlagt, om det dukker opp igjen som en del av DIS-Norges gravminner, eller om det har fått en ny internettadresse som jeg ikke evner å finne ?Vennlig hilsen Kirsti Lyng Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Herje Raumli

På Digitalarkivets forside er det i dag opplyst om en ny gjest i Digitalpensjonatet. Dette er nok den gamle 'Gravsteder i Trondheim'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Davidsen

Kirsti,Ikke akkurat samme tema, men er du slekt med Huse familien fra Ihle gård, Furnes, Hedmark?Min bestefar's søster, Helena Olsen, f. 1884, ble gift med Kristian Huse, og jeg forsøker å finne mere ut om den bransjen. Hvis du har noe er min email s punkt davidsen alfakrøll bluewin punkt ch.mvh Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.