Gå til innhold
Arkivverket

[#32965] Rangle/Ragnhild Gurine Larsdatter/Johnsen, f. ca. 1825 Bergen


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!I forbindelse med kontakt med evt. etterkommere i Washington, USA trenger jeg å vite dødsdato og dødsår (hvis De har det). Jeg antar at det ikke fins skifte etter henne siden hun står i fattigmanntallet. Jeg legger ved lenker til fattigmanntallet og folketellingen 1865 Bergen.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61301&gardpostnr=2373&personpostnr=26501&merk=26501#ovre>Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kristin S. Aasen

Yngve Nedrebø,Takk for ditt svar!Jeg var i korrespondanse med to forskjellige slektninger i staten Washington. Trengte opplysning om dødsåret for å kunne bekrefte overfor den ene at vi snakket om samme stammor. Men heldigvis viste det seg at den andre hadde dødsåret (2. februar 1886). Det kan stemme med med at Ragnhild/Rangle/Rangele Gurine Larsdatter/Johnsen er sist oppført i fattigmanntallet frem til 1885.Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.