Gå til innhold
Arkivverket

[#33013] Martin Hodnekvam, fødd 1876, snikkar på Vaksdal - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Martin Hodnekvam, fødd på Lindås 1876, gift mann og snikkar busett på Vaksdal i 1900, er truleg identisk med den Martin Hodnekvam, gift arbeidar, som i 1903 fekk tvillingar med ei jente frå Marifjøra i Hafslo i Sogn.Er det mogeleg å identifisera denne Martin Hodnekvam? Kven var han son av og kvar han av?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for interessant innlegg!Det pussige er at Martin Hodnekvam førekjem to gonger i FT1900 to ulike stader på Vaksdal. Ein stad heiter han berre Martin Hodnekvam, medan han hin staden heiter Martin Bergesen Hodnekvam. Men fødeåret er det same, so det må vera same mannen.Men det er nok ikkje han som gifte seg i Lindås under namnet Fjellanger!? Ser ein på FT1900 budde det ein Berge Olson som gardbrukar på Hodnekvam, og eg vil tru det kanskje er han som er far til vår Martin?Kanskje einkvan med spesialkunnskap om Lindås kan bidra med oppklarande opplysningar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Gatland

Hei. Ifølge Bygdebok for Lindås må denne Martin være sønn av Berge Olson,Hodnekvam f.1835-1916 og kona Brita Larsdtr,Toft f.1839-1886. Arnt Martin f.1876-1907 er gift med Magdeli Johs.dtr.Seim f.1877-1957 (gift 1897 og er bosatt på Hodnekvam.Av barna til Arnt Martin og Magdeli har han to sønner født begge i 1901. (Johannes og Ola) Ønsker du flere opplysninger,skal du få det. Mvh.Olav Gatland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Olav for interessante innlegg!Det einaste som eg då gjerne vil vita i tillegg til det som du alt for fortalt, er følgjande:* Kva år døydde Arnt Martin Bergeson Hodnekvam?* Kvar (gard/plass/prestegjeld) hadde Arnt Martin Bergeson Hodnekvam bustaden sin?Eg takkar nok ein gong for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Gatland

Hei. Ifølge Bygdeboka dør Martin 1907.Martina f.1907 kan være oppkalt etter han? Fam.er bosatt på bruk nr.1 Hodnekvam,Lindås. Mvh.Olav Gatland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.