Gå til innhold
Arkivverket

[#33053] Brita Johannesdtr Skumnes, Fitjar 1760-1831


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hvem var hennes foreldre? Hun ble gift med Tarald Larsson Tveita (1752-1825) Jeg spör for en Amerikansk slektning, takk for eventuell hjelp.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Og her er de i FT 1801, men hvem var hennes foreldre? LenkePaa Nesse fant jeg en Störk Johannesen som kan vaere hennes bror og han har kalt sin sönn Johannes. Kan Britas far ha vaert en Johannes Störkson Nesse?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Kjellaug :-)Du må gjerne senda meg mail direkte, når det er noko du veit eg kan hjelpa med, men det er gjerne andre som og har interesse for det, det er kanskje slik du tenkjer :-)Iallfall: Johannes Størkson Skumsnes f.ca 1713 d.1792 g.m. Kari Nilsdtr. Haukanes, Austevoll, d.1789. Det ser ikkje ut for at det var noko på Nesse(det er vel på Bømlo??),det var i Fitjar dei før han levde og.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hjertelig takk, Mariann-:)Han sa Skumnes, men i FT staar det jo Nesse. Paa Bömlo er det Nese. nei, de kom nok fra Fitjar og du har nok utvilsomt funnet det rette paret.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Sendte deg en mail, Mariann, men det ser ikke ut for at du har faatt den?mvh Kjellaugbytt ut 'wanadoo' i adressen min med 'numericable'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.