Gå til innhold
Arkivverket

[#33073] Anders Olson Buttedal i Fjaler (Ytre Holmedal), f. 1802(?) - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anders Olson, som ifølgje FT1865 var husmann på Runnene under Buttedal i Fjaler (Ytre Holmedal), vert oppgjeven fødd i Fjaler 1802. Kona hans var Borni Corneliusdotter, fødd i Fjaler 1809.Borni var retteleg fødd i 1808 på garden Myklebust i Fjaler, men kven var Anders? Ein Anders Olson var fødd på Myklebust i Fjaler i 1802, men er det han? Underleg nok finn eg heller ikkje vigsli deira, korkje i Fjaler eller andre stader!?Kanskje einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa meg identifisera denne Anders Olson?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for innlegg! Dette var merkeleg, for eg leitte òg på FamilySearch utan å få treff! Og vigsli er heller ikkje registrert hjå Fylkesarkivet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg finner fem barn på FamilySearch med foreldre Anders Olsen og Borni Corneliusdatter i Fjaler.Kanskje navnebruken kan gi en pekepinn om hvem som er foreldrene til Anders.1.Ole født 26.12.18312. Marthe født 21.12.18343. Cathrine født 07.10.18414. Anne født 03.11.18435. Mads døpt 18.10.1846. Mvh. Rune Thorstensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.