Gå til innhold
Arkivverket

[#33104] Hjelp til å tyde Bolsø'mini' 1887-1917 s.8, nr.17 Levende fødte


Gjest Gunnar andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar andre Myhre

Har i lengre tid etterlyst Constance Ingebrightsen f.02.09.1885, på Møre og tror at jeg har funnet en forbindelse. I Bolsø Mini 1887-1917 s.8 post 17 er det mye som tyder på at dette kan være foreldrene og en søster til Constanse. Kan noen klare å tyde prottokollen for meg og kan noen se etter Constanse i Mini 1869-1886 for Bolsø. Hilsen Gunnar A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hmmm... et forsøk:Født 7 Apr, døpt 14.Aug, Anna Henninge, foreldre Pige Ingeborg Andersdtr Eikrem (Eikren?) (1850) og ungkarl Peter Ingebretsen (1857) fra Aalesund. SømandJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Forresten, fornavnet til barnefaren kan vel kanskje like gjerne være Nils eller Frits...?Finner ingen 'gode' kandidater på noen av de i FT-1865...Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunnar andre myhre

Hei Jan Takk for hjelpen. Antagelsen min var tydligvis rett og det er nok NILS Ingebrigtsen.MEN, hva med Faddere og Merknader? Bakover i tid har jeg Nils sine aner men ikke etter at han kom til Bolsø. Derfor var det jeg spurte også om Konstanse, etter mine papirer født 1885 men årstallet er utydelig.Men jeg kan nå lenke Nils og Ingeborg til slekten. Hilsen Gunnar A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.