Gå til innhold
Arkivverket

[#33145] Ole Torbjørnson Aspevik, Lærdal (1719-1783)


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

HeiEr det mogeleg å få sjekke skiftet etter Ole Aspevik, Lærdal?I dette skiftet skal det være nemnt at dotter has Ole, Malene vart gift med ein Jørgen Vetti.Står det noko meir om denne Jørgen Vetti?Det eg veit frå BB-Årdal er at Jørgen Anfinnson Vetti (1747-1808) vart gift med Malene Olsd. Hestetun, desse vart neste brukarar av Vetti gard.Ut i frå dette skiftet 'digitalversjon' forstår eg det slik at Jørgen Vetti heller vart gift med søskensbarnet til Malene Olsd. Hestetun, ho Malene Olsd. Aspevik.Mvh. Terje Hagen, Åralstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Terje Tandsether

Jeg har ikke sett skiftet etter Ole Aspevik, men jeg har funnet et annet skifte. Den 10. juni 1789 ble det skiftet etter Synneve Torbjørnsdtr. (1731-1789) på plassen Dalen under Njøs i Leikanger. Hun var gift med Botolv Olsen (1742- ), og de var barnløse. De giftet seg 1764 og er kalt Botolv Olsen Njøs og Synneve Torbjørnsdtr. Valeberg. Som Synneves arvinger nevnes følgende:1. Søster Anna Torbjørnsdtr. gift med Robert Goupnøren.2. Bror Ole Torbjørnsen Aspeviken, død og har disse barna: a)Torbjørn 20 år b)Skak 14 år c)Åse gift med Jørgen Wenje i Årdal d)Malene gift med NN (står slik) e)Randi - enke etter Johannes Olsen Jelle i Årdal f)Gjertrud 25 år g)Randi 16 år.Her står det altså at det var dattera Åse som var gift med Jørgen Vetti (Wenje må være feilskrift for Vetti), men det er vel ikke riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Etter mine opplysningar var Ole Torbjørnson Aspevik frå plassen Bakken under Engeseter i Sogndal og son av husmann Torbjørn Ørjenson og kona Aasa Olsdotter. Han var visstnok gift med Gjertrud Tollefsdotter frå Hestetun i Årdal, men Gjertrud døydde kort etter dotter deira Rannei Olsdotter var fødd kring 1758, og Rannei voks opp som fosterdotter hjå fasteri Anna Torbjørnsdotter (1734-1793) på Gaupneøyri (=Sandvikøyri) under Sandvik i Luster, der òg huslyden til Rannei Olsdotter er omskriven, jmf. Gards- og Ættesoga for Luster, band IV (1991).Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg vil også anbefale skiftet etter Ole Torbjørnsens farbror 'Schach Ørjensen Walleberg' fra 25. juni 1770. Det inneholder en god del opplysninger om slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.