Gå til innhold
Arkivverket

[#33148] Kem vart Jørgen Anfinnson Vetti (1747-1808), Årdal gift med?


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

No er eg i tvil.Vart han Jørgen Anfinnson Vetti (1747-1808) gifte med ho Malene Olsd. Hestetun (1748- )dotter av Ole d.e. Tollevson Hestetun (1715-1753) og Marta Olsd. (1715-1758) Dette etter Årdal-BB.Eller vart han gifte med Malene Olsd. (1755-1798) dotter av han Ole Torbjørnson Aspevik (1719-1783) og Gjertrud Tolleivsd. Hestetun (1729-1759)I skifte etter Marta Olsd. ser eg ingen Malene?Men, i eit skifte etter Ole Torbjørnson Aspevik (1719-1783) Lærdal, her er nemnd at ei dotter av han, Malene Olsd. (1755-1798) er gifte med ein Jørgen Vetti.Ole Torbjørnson vart gifte med ei frå Hestetun, slik at denne som er oppgåve som kona til Jørgen Vetti jfr. Årdal-BB er syskinsbarn til dotter has Ole Aspevik.Er det råd å tolka dette skifte på Aspevik slik at han Jørgen Vetti vart gifte med ei frå Strenden i Lærdal?Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Knut Bryn

Hvis det står i skiftet etter Ole Torbjørnsen Aspevik at datteren hans var g.m. Jørgen Vetti, så mener jeg du kan stole på at det er rett. Men du må se hva som står i selve skifteprotokollen. Skifteutdragene som Fylkesarkivet har lagt ut på nettet, inneholder en rekke feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Knut, eg har hatt dette temaet oppe i arkivforum utan avklaring, så spørsmålet mitt 'henger' endå.Er det nokon som har muligheit til å sjekke opp dette skiftet Lærdal 9-44b, 1781-1786, 7/3 1783.I digital versjonen står det:14. Jørgen Vettie Gift med Malene. 11. Johannes Olssen Gielde Aardahl Gift med Randi.Dersom dette er rett, så får eg svar på to viktige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Hagen

Eg skal ikkje mase så mykje meir om kven som er fyrste kona til han Jørgen Vetti, Årdal, men i dette skifte på Hodlekve i Sogndal 1788 til faste has Ole Aspevik seier dette: Lenke20. Ole Torbjørnson Aspevik død brorsøn 37. Jørgen Vetti Gift med Malene 39. Malene Olsdatter Brorsønnedatter 45. Randi Olsdatter EnkenAardahl BrorsønnedatterNo er eg overbevist at me kan gløyme det som Laberg og Krossen seier i sine bygdebøker om fyrste kona til han Jørgen Vetti, Årdal.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.