Gå til innhold
Arkivverket

[#33152] Oppslag i kirkebok Oslo krets - vielse ca 1871-1878


Gjest Anne Lene Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Johansen

Hei Anne Lene.Løfter debatten din litt igjen. Håper noen kan hjelpe deg.Har sett gjennom tilgjengelige batchnumre for Oslo, men fant ikke Julius der.Men,jeg fant Laurentius Isberg(tidligere nevnt,1865 Christiania)gift 17/10-1861,i Trefoldighed Menighed i Oslo. Hennes fulle navn var Cecilie Marie Christensen. Men dessverre(selvfølgelig)så sto det ikke noen navn på deres foreldre.Lykke til i den videre jakten på Julius.Hilsen Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Anita og takk for svar. Jeg har også sett Laurentius Isberg, men hittil ikke funnet noen evt sammenheng.Noe sikkert svar, som kan føre meg litt lenger får jeg nok først via vielsen, og så er den så vanskelig å finne.Noen her med stor kunnskap om Oslo tro ? Om dette er rett Julius så kan det jo forklare hvorfor jeg ikke har funnet han gift i haldensområdet. Enn om han giftet seg i Oslo du ?Denne Julius fra adresseboken vet jeg jo ikke en gang alder på. Men, han er dog verdt å sjekke ut. Hittil den eneste med navnet Julius Isberg uten om min, så muligheten kan jo tross alt være til stede da. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Johansen

Hei igjen.Ja,det er jo ikke akkurat mange å finne med det navnet,så denne Julius kan være den rette.Spennende dette her. Kanskje du endelig kommer videre nå.Venter i spenning på om noen kan finne noe for deg her.Hilsen anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.