Gå til innhold
Arkivverket

[#33203] Etterkommere Karen Malene Staalsdtr. f. 1822 Stod


Gjest John O. Svenning
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Karen Malene Staalsdtr. f. 11.01.1822 i Stod giftet seg 28.06.1846 i Stod med Størker Henriksen 28.07.1819 samme sted. De fikk sønnen Henrik f. 1846 og datteren Maren f. 1850, begge f. i Stod. Henrik finner jeg i 1900 bosatt i Trondheim og gift med Johanne Fredriksdtr. f. 1850 Hitra. De har datteren Marthine f. 1887 Hitra. Maren Størkersdtr. finner jeg ikke spor etter. Kan noen hjelpe med opplysninger om Maren og eventuelle etterkommere og andre etterkommere Henrik? Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei,Henrik Storkersen (1846-1934) giftet seg med Johanne Fredriksdtr. Breivik (1851-1915) i 1871.Foreldre til Henrik: Storker Henriksen Laup & Karen Malena Stalsdtr. OksasplassLenkeSubmitter: Newell H. ERICKSON, 9880 Shadow Mountain Drive Moreno Valley, CA 92557Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Takker for innspill og avklaring vedrørende Maren. Jeg har gjort den bommerten å søke etter henne som født i Stod. Derfor ikke noe treff. Nå vet jeg at hun ikke var gift, og vel heller ingen etterkommere. Spørsmål til Jan Peter: Vet du noe mere om Marthine? Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Har løst problemet mitt med hensyn til Marthine. I følge samme 'submitter' var hennes fulle navn Anne Martine Karoline f. 1887 i Trondheim. Hun giftet seg omkr. 1906 med Oskar Olsen. Hun hadde også en bror, Martin Cornelius f. 1872 d. 1874.Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.