Gå til innhold
Arkivverket

[#33208] Ådne Hetland - født ca 1871 - Hetland i Sandnes - gift med Gurina Nevland


Gjest Ståle Idland
 Del

Recommended Posts

Gjest Ståle Idland

Kan noen si meg hvem som var far hans - og onkler/tanter ? Jeg ønsker å vite når de ble født/døde og eventuelt annet dere måtte vite - slik at jeg kan få komplettert slektstavla mi. Jeg tror faren kom fra Søyland i Gjesdal. Ådne hadde barn - bl. annet Jørgine Fint om dere eventuelt kan sende meg en link til database hvor jeg kan finne dette selv. Prøvde diverse søk i arkivene - men fant ikke frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Kan dette være riktig Ådne:IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0Aadne MaleEvent(s): Birth: Christening: 02 JUL 1871 Hoyland, Rogaland, NorwayParents: Father: Aadne Tollefsen Mother: Andrine Andreasdotter Messages: Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.