Gå til innhold
Arkivverket

[#33223] Isak Herwander


Gjest Jostein Søreide
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Søreide

Jeg søker opplysninger om Isak Herwander. Han fikk to barn utenom ekteskap i Bergen (Frederiche Christine f.1830 og Carl Johan f.1832) med Marthe Oline Andersdatter Rakkebø. Om Isak står det at han var svensk matros, men jeg har ikke klart å spore opp hans opphav i Sverige (har søkt gjennom Anbytarforum). Kan noen hjelpe meg? Jeg har funnet en Isak Hervander i Stockholm på 1840-tallet, men jeg er usikker på om dette er samme mannen. Denne Isak var født 25.04.1797. Se også innlegg 15820 for tidligere etterlysning. Jeg har dessverre ikke kommet noe lenger siden den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Søreide

Det er ikke så rart. Av en eller annen grunn er det et hull i kirkebøkene for Bergen som er lagt ut på internett. Jeg påpekte dette for noen år siden, men det har ikke skjedd noe med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.